  • 31. Data: 2009-10-05 19:03:07
    Temat: Re: Cyfra+, PHILIPS HD PVR, 2 pytania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    news:hadfnq$nre$1@news.onet.pl...
    > Nastał dzień 2009-10-05 20:37, Cavallino donosi, że:
    > DSR - ile?

    6010?
    Ten stary, powizjowy bodajże.

    > Może wystarczy wgranie innego oprogramowania po RS232 i ożyje bez karty ;)

    Na razie pytam o opcję ze starą kartą, sprzęt nie jest mój, wolę nie
    kombinować.

  • 32. Data: 2009-10-05 19:28:18
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-05 21:03, Cavallino donosi, że:
    > Na razie pytam o opcję ze starą kartą, sprzęt nie jest mój, wolę nie
    > kombinować.
    Sprawdzić kartę, jak nie działa to tu:
    http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=19&order=desc&page
    =2

  • 33. Data: 2009-10-06 05:32:56
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > 6010?
    > Ten stary, powizjowy bodajże.

    > Na razie pytam o opcję ze starą kartą, sprzęt nie jest mój, wolę nie

    włóż nową katre, zaciągnij liste, a potem włóż starą.
    powinno wszystko działać,

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 34. Data: 2009-10-06 08:27:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > włóż nową katre, zaciągnij liste, a potem włóż starą.
    > powinno wszystko działać,

    Po wyłączeniu/włączeniu sprzętu też?

  • 35. Data: 2009-10-06 10:58:56
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Po wyłączeniu/włączeniu sprzętu też?

    a mówiąc stara karta masz na myśli szachownice (seca2) czy czarną
    (obecną nieaktywną)?

  • 36. Data: 2009-10-06 13:09:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a mówiąc stara karta masz na myśli szachownice (seca2) czy czarną
    > (obecną nieaktywną)?

    Szachownicę, tą, która chodziła do września 2008 i została wtedy wymieniona
    przez Cyfrę na Kameleona i której zwrotu Cyfra nie żądała.
    Żaden kameleon nie może być legalnie w rękach prywatnych, pomijając aktywne
    i te za które zapłacono karę.

  • 37. Data: 2009-10-06 14:15:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Żaden kameleon nie może być legalnie w rękach prywatnych, pomijając
    > aktywne i te za które zapłacono karę.

    A "zużyte" już prepaidy? ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 38. Data: 2009-10-07 05:36:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > wymieniona przez Cyfrę na Kameleona i której zwrotu Cyfra nie żądała.
    > Żaden kameleon nie może być legalnie w rękach prywatnych, pomijając

    to włóz nową karte, zaczytaj liste (na tamtej może nie załapać),
    włóż kartę tę co była i oglądaj kanały fta.
    oryginalne oprogramowanie wymaga obecności karty.
    dekoder nie Twój, więc nie namawiam do zmiany softu

  • 39. Data: 2009-10-07 08:17:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > włóż kartę tę co była i oglądaj kanały fta.
    > oryginalne oprogramowanie wymaga obecności karty.

    No to wiem, pytam tylko czy szachownica mu wystarczy do fta?

  • 40. Data: 2009-10-07 09:19:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > No to wiem, pytam tylko czy szachownica mu wystarczy do fta?

    tak