  • 11. Data: 2009-10-02 13:08:21
    Temat: Re: Cyfra+, PHILIPS HD PVR, 2 pytania
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Nie wiem czy taki numer by przeszedł, ale może dałoby się wraz
    > zdekoderem HD wziąć "na dzień dobry" jeden, najtańszy program HD ale
    > poza promocją. Po pierwszym okresie rozliczeniowym zrezygnować z niego,
    > a dekoderem HD dalej się cieszyć. Ćwiczył ktoś taki manewr?

    ale po co dekoder hd bez kanałów hd?
    no chyba, że nie liczyć tych fta

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-10-02 13:15:08
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    net.pl

    > Dreambox (8000) może znacznie więcej i tu nie ma kwestii :) Ale mnie w
    > PVR zadziwia to, że równocześnie da się nagrywać i używać timeshift. A
    > czym innym jest timeshiht jak nie nagrywaniem na HDD? Brak możliwości
    > nagrywania dwóch programów położyłbym raczej na karb niedoskonałego
    > oprogramowania. Albo jest to celowe działanie żeby się userom w głowach
    > nie powywracało ;) Tak czy owak, jest jak jest

    myślę, że celowo

  • 13. Data: 2009-10-02 13:17:54
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    > ale po co dekoder hd bez kanałów hd?
    > no chyba, że nie liczyć tych fta

    Zapominasz o wypozyczalni filmow VOD
    Wiele filmow tam jest w HD
    Dlatego nie potrzebujesz kanalow hd, zeby ogladac na tym tunerze hd no i do
    tego masz bonus w postaci time shift

  • 14. Data: 2009-10-02 13:34:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > ale po co dekoder hd bez kanałów hd?
    > no chyba, że nie liczyć tych fta

    Właściwie to nie wiem, ale zdaje się *wk* chce mieć dekoder HD, natomiast
    programy już niekoniecznie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2009-10-02 13:41:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Maciek* napisał(-a):

    > Zapominasz o wypozyczalni filmow VOD
    > Wiele filmow tam jest w HD
    > Dlatego nie potrzebujesz kanalow hd, zeby ogladac na tym tunerze hd
    > no i do tego masz bonus w postaci time shift

    Zgadza się, ale wyciągnąć od C+ PVR bez programu HD jest ciężko. Inna sprawa
    jak się go ma z "drugiego obiegu". Wtedy VOD jest po baaaardzo
    konkurencyjnych cenach ;)

  • 16. Data: 2009-10-02 14:48:09
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > jak się go ma z "drugiego obiegu". Wtedy VOD jest po baaaardzo konkurencyjnych
    > cenach ;)

    a wiesz jak działa VOD, że tak piszesz?

  • 17. Data: 2009-10-02 14:52:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *gasper* napisał(-a):

    > a wiesz jak działa VOD, że tak piszesz?

    Wiem i wiem co piszę

  • 18. Data: 2009-10-02 17:44:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości news:

    > Pani z infoninii powiedziala ze jest.

    Fakt, na stronie mają głupoty wypisane.
    Niedawno właśnie 6201 wypożyczyłem za 0 zł wraz z nową umową.

  • 19. Data: 2009-10-02 17:45:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zapominasz o wypozyczalni filmow VOD

    Na HD nie pvr?

  • 20. Data: 2009-10-02 17:45:13
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    > Zgadza się, ale wyciągnąć od C+ PVR bez programu HD jest ciężko. Inna
    > sprawa jak się go ma z "drugiego obiegu". Wtedy VOD jest po baaaardzo
    > konkurencyjnych cenach ;)

    Witam, w ostatnim tygodniu zeszłego m-ca zrobili promocje w której wziąłem
    na 13 m-cy dekoder pvr gratis. Musiałem co prawda wybrać jeden kanał HD za
    5zł, ale i tak jest spoko (na pakiet też poszedł fajny rabat)

    mógłbyś rozwinąć kwestię tego VOD po baaardzo konkurencyjnych cenach? :)

    pozdrawiam

    M.