  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Cyfra+, PHILIPS HD PVR, 2 pytania
    Date: Fri, 2 Oct 2009 12:55:49 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ha4ipd$qab$1@news.one
    t.pl
    *wk* napisał(-a):

    > 1. Czy dysk twardy pracuje caly czas gdy normalnie ogladam programy
    > (nic nie nagrywam), czy wlacza sie jedynie podczas nagrywania?

    Pracuje cały czas kiedy jest właczony, w standby nie. Buforuje do 2h
    ostatnio oglądanego kanału TV

    > Tuner ma dzialac non-stop i jakby dysk caly czas pracował to trochę
    > bez sensu....

    Tu zależy dużo do szczęścia. Są takie dekodery, że prawie nic nie słychać, a
    są i głośniejsze. Kiedyś miałem taki, że ze słuchawkami na uszach słyszałem
    go. Teraz mam cichego

    > 2. Czy wentylator na tylnej ściance pracuje cały czas gdy tuner jest
    > włączony, czy tylko wtedy jak mu gorąco (czyli np. cos nagrywam na
    > wbudowany dysk)?

    Cały czas kiedy dekoder jest włączony i to on jest głównym źródłem
    _ewentualnego_ hałasu.

    > Jak wyzej - praca non-stop, wiec nie chce zeby cos mi caly czas
    > huczalo.

    > Tak sie zastanawiam, czy do takiej pracy nie lepiej wziac HD bez PVR,
    > bo co mi z PVR jak nie mozna przeniesc nagran np. na komputer?

    To już zależy od tego do czego Ci ten PVR ma służyć. Jeśli chcesz
    archiwizować programy TV, to nie jest to dobry wybór. Jeśli ma Ci tylko
    zastąpić magnetowid albo nagrywarkę, to dobre rozwiązanie. Dodać należy, że
    ten PVR ma trzy głowice, 2xDVB-S2 i DVB-T. Można oglądać jeden program
    nagrywając drugi. Można nagrywać jeden i używać timeshit. Ale czemu nie
    zrobiono w nim możliwości nagrywania dwóch programów, to już tego nie
    rozumiem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675