  • Data: 2014-09-24 14:11:28
    Temat: Re: Cudo! Phablet do Aero2 na jedną SIMkę...
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun wrote:

    > Absolutnie nie mam o to do nich pretensji, czy krytycznych uwag. Po
    > prostu nie chce mi się wierzyć że to jest zaprojektowana kombinacja, bo
    > wygląda na produkt uboczny czegoś co w wersji pierwotnej miało wyglądać
    > inaczej.

    W ekscelu wyszło, że taniej rzucić na rynek produkt bez holologacji na
    GSM, niż przeprojektowywać na mono SIM.

    A głębiej wnikając w detale, to procesor, który jest w tym urządzeniu ma
    wbudowaną obsługę dual SIM. Więc zrobili dwa sloty na SIMy, to pewnie
    drogo nie kosztowało. Przypuszczalnie załatwienie papierologii
    potrzebnej do dzwonienia po GSM było trudniejsze/kosztowniejsze i z
    wykresów wyszło, że poniesienie tych kosztów nie zwróci się poprzez
    zwiększoną liczbę chętnych na ten tablet z powodu mania GSM.