  • 1. Data: 2009-04-03 04:13:06
    Temat: Cudo N82
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    ..kupiwszy sobie "cudo" Nokie N82 nie spodziewalem sie ze mnie okradnie. W
    przeciagu jednego wieczora, mimo ze nie dzwonilem nigdzie - zapi..........
    mi 30zl , robi to stopniowo ale z pelnym sadyzmem :(
    Mam prosbe: prosze o nazwy programow w Menagerze Aplikacji lub plikow w
    Menagerze Plikow, ktore nalezy wyciac aby to zjawisko ustalo - lub
    ewentualnie zrodlo rzetelnej informacji w tym temacie. Mam Garmin Mobile XT
    ktory funkcje platne dziala mi za friko.
    Chodzi mi o nazwy wg nomenklatury uzywanej w managerze aplikacji a nie
    zwyczajowe w ikonkach. Tam gdzie mozna ich wyciac kryja sie one pod innymi
    nazwami... sprytne no nie ???
    Nazwy programow ktore ukazuje Manager:
    XML Data Binding
    RGA Apis and Repository Files
    Open C LibSSL
    Standart C++
    MrtGaming Id3Lib
    AOA
    N-Gage
    Discover N-Gage
    NCD Engine
    Symbian OS Pipes
    Symbian OS Pips
    N-Gage Installer
    NgiWebKit
    Snaces Subsonic
    Block Breaker DeLuxe
    ...ale to napewno nie wszystko, czy mozna jakos spenetrowac glębiej i czy
    gdy dokonujac edycji , zrzutu pamieci z N82 na peceta za pomoca USB - moge
    edytowac i zrzucac zawartosc sumaryczna calej pamieci , czy tylko wlozonej
    karty pamieciowej?

  • 2. Data: 2009-04-03 04:21:54
    Temat: Re: Cudo N82
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    PS .... jestem w sieci Simplus +

  • 3. Data: 2009-04-03 05:52:48
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Chodzi mi glownie o wyciecie fumkcji MAPY (prawy klawisz) ktora jest tak
    umieszczona ze czesto sie przypadkowo o nia zawadza i zlotoweczki
    leca...leca...

  • 4. Data: 2009-04-03 06:59:28
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 07:52:48 +0200, Pikus' napisał(a):

    > Chodzi mi glownie o wyciecie fumkcji MAPY (prawy klawisz) ktora jest tak
    > umieszczona ze czesto sie przypadkowo o nia zawadza i zlotoweczki
    > leca...leca...

    Jeżeli pod prawym przyciskiem masz mapy to zmień funkcję przycisku i po
    problemie.
    Jeśli jesteś w Simplusie to kup sobie pakiet internetowy za 5zł i też
    będziesz miał problem rozwiązany.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 5. Data: 2009-04-03 08:19:22
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi glownie o wyciecie fumkcji MAPY (prawy klawisz) ktora jest tak
    > umieszczona ze czesto sie przypadkowo o nia zawadza i zlotoweczki
    > leca...leca...

    Czyli chcesz się pochwalić, że kupiłeś telefon, ale instrukcji obsługi to już
    nie chciało ci się poczytać? A szkoda, bo byś się dowiedział, że klawisze
    funkcyjne można sobie pozamieniać, a poza tym, to w ustawieniach mapy masz
    możliwość wymuszenia zapytania o rodzaj połączenia. Skoro masz domyślnie zgodę
    na internet to podziękuj sam sobie.

  • 6. Data: 2009-04-03 09:20:15
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

> [...]
    > możliwość wymuszenia zapytania o rodzaj połączenia. Skoro masz domyślnie
    > zgodę na internet to podziękuj sam sobie.

    Nie szukam tu glupkowatych komentarzy a tylko pomocy - prosze czytac
    uwaznie - a pytanie jest wyrazne , jak wyciac pieniazkozerne funkcje - nie
    chodzi mi o jakies wymijanki i blokady - poprostu usunac , jezeli to mozliwe
    programy internetu i ich ikony z aparatu, a to przerasta chyba nieco
    instrukcje obslugi.

  • 7. Data: 2009-04-03 10:16:05
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 11:20:15 +0200, Pikus' napisał(a):

> [...]
    > chodzi mi o jakies wymijanki i blokady - poprostu usunac , jezeli to mozliwe
    > programy internetu i ich ikony z aparatu, a to przerasta chyba nieco

    W tym telefonie nie ma co wycinać bo standardowo nie ma on żadnej aplikacji
    która automatycznie bez wiedzy użytkownika łączy się z internetem.
    Jeśli nie chcesz aby programy korzystające z GPS nie łączyły się z siecią
    to wyłącz wspomaganie GPS. Wtedy jednak dłużej będziesz czekał na fixa.

  • 8. Data: 2009-04-03 10:19:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > chodzi mi o jakies wymijanki i blokady - poprostu usunac , jezeli to mozliwe
    > programy internetu i ich ikony z aparatu, a to przerasta chyba nieco

    Napisano ci wyraźnie - jest to opisane w instrukcji jak zmienić mapowanie
    klawiszy. Przestań pyskować tylko przeczytaj i zrób to.
    Jak cię nie interesują odpowiedzi, to po co pytasz?

    Odinstalowywanie też jest opisane w instrukcji. Ta grupa nie służy za
    czytnik manuali dla leniów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 9. Data: 2009-04-03 22:08:05
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

> [...]
    > Jak cię nie interesują odpowiedzi, to po co pytasz?
    >
    > Odinstalowywanie też jest opisane w instrukcji. Ta grupa nie służy za

    Gadasz jak baba , zawsze chcesz miec ostatnie zdanie

  • 10. Data: 2009-04-04 08:06:27
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    > Gadasz jak baba , zawsze chcesz miec ostatnie zdanie

    Typowa odpowiedź lenia i ignoranta z brakiem argumentów. Dostałeś wskazówkę i
    jeszcze się plujesz?
    Przestań zaniżać poziom tej grupy, użyj z końcu swojej głowy i radź sobie z
    elementarnymi problemami userów typu google i instrukcje obsługi.