  • 11. Data: 2012-03-07 10:06:09
    Temat: Re: Cudo
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-07 09:45, Marcin Gardeła pisze:

> [...]
    064446.html

    > Stary, klasyczny i piękny (dla miłośników klasyków) zjebali koncertowo,
    > łapy bym pourywał. Pół biedy, że wiele nie zepsuli.
    Kiedyś był to po prostu stary,popatrz z innej strony-ładny klasyk się
    zachował.
    Po wywalenu całej centrali TP SA moze się okazać że brakuje tylko
    kanapy,może błotnika i kilka wsporników do wywalenia.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2012-03-07 10:22:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > Kiedyś był to po prostu stary,popatrz z innej strony-ładny klasyk się
    > zachował.

    Nawet opony ma z 77 chyba ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-03-07 10:23:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > http://images47.fotosik.pl/237/f97f42b9c0f43087med.j
    pg

    Co to za wersja byla? Do przewozenia organow do transplatacji? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2012-03-07 10:50:09
    Od: Monster <a...@o...pl>

    pg

    > Co to za wersja byla? Do przewozenia organow do transplatacji? ;-)

    Policja.Ducati "wygrało" przetarg(jeśli jakiś był) w okazyjnej cenie +/-
    2,5 Bandita za szt.
    Wiedziałem o 10ciu,(miałem fakturę)ale tego to ktoś w Katowicach ze 2
    lata temu wyrwał,czyli było więcej.
    Uczyli się na wibratorach wolnej jazdy,sprzęgła padały jak muchy.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-03-07 10:52:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Nawet opony ma z 77 chyba ;-)

    A jakie mają być,przebieg jeszcze mniejszy niż do kościoła:-)Widziałeś
    kiedyś Żuka z demobilu OSP? Nówki jak z fabryki:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2012-03-07 11:01:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > Policja.Ducati "wygrało" przetarg(jeśli jakiś był) w okazyjnej cenie +/-
    > 2,5 Bandita za szt.

    u nas w Polsce?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2012-03-07 11:04:50
    Od: Don Pedro <d...@i...pl>

    > u nas w Polsce?

    Tak, u nas. Sam pamiętam jak się w Wawie na ulicach pojawiły.

    Pozdr
    DP

  • 18. Data: 2012-03-07 11:26:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > u nas w Polsce?

    Tak,ale to było dawno,jeszcze jak Ikarusy nowe były-1998r

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2012-03-07 11:35:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/07/2012 12:01 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > u nas w Polsce?

    A co byś chciał tam wozić?

    --
    Artur