    Date: Sun, 08 Jun 2014 10:01:03 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cuda z pojemnością baterii - jakieś pomysły.
    <lmhu56$bmm$1@srv.chmurka.net> <lmlbrb$s11$1@mx1.internetia.pl>
    <lmml5u$f71$1@srv.chmurka.net> <lmqbls$7dq$1@mx1.internetia.pl>
    <lmrqas$p3h$1@srv.chmurka.net>
    <5391a8af$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmsbt3$upc$1@srv.chmurka.net>
    <5391ba76$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmseg8$vh6$1@srv.chmurka.net>
    <5391f28a$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmt6f5$5ft$1@speranza.aioe.org>

    Użytkownik AlexY napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=cRbnVNL5_xw

    No właśnie, robią z nas durniów a my to łykamy. Niestety, nie znalazłem
    podobnego telefonu innego producenta.

    Wracając do tematu baterii - są jeszcze dwa sk...a w tym zakresie:
    1) bateria niewymienna, do ruszenia tylko w serwisie za xxx zł
    2) bateria wymienna ale tylko na oryginalną za xxx zł.

    Ad. 2 Mam aparat Panasonic G1, który od jakiejś tam aktualizacji
    oprogramowania nie współpracuje z zamiennikami obcych firm. Wszystko w
    imię dobra klienta ;-) Oczywiście oryginał w tym czasie kosztował 300zł.
    Zamienniki, jakie 5 lat temu kupiłem, kosztowały 70zł za sztukę. Obecnie
    powoli zdychają, więc kupiłem kolejne zamienniki po 40zł.
    Przyznaję uczciwie, że Panasonic lojalnie ostrzegał przed skutkami
    aktualizacji, więc po prostu jej nie wgrałem.
    Z ciekawości sprawdziłem aktualne notowania tego typu baterii na stronie
    Panasonica - jest przecena ..... do 150zł :-)