    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cuda z pojemnością baterii - jakieś pomysły.
    Date: Sat, 7 Jun 2014 13:24:54 +0200

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:lmuoql$igc$1@node1.news.atman.pl...

    > To ja przykładem wrzucę - fotoaparat, który lepiej wie ode mnie, jakiej
    > przysłony, jakiego czasu ekspozycji i jakiego naostrzenia (odległość)
    > potrzebuję, do spółki z równowagą bieli (programy tematyczne i tylko w
    > jednym, NIE TYM, można ręcznie ustawić profil równowagi bieli) (Fuji
    > FinePix FX150). Wkurwia mnie, jak potrzebuję szybko zrobić makro, a ten
    > chuj ostrzy mi gdzieś daleko na tło i nijak mu nie przemówisz... Albo
    > nocne zdjęcie, gdy potrzebuję długiego czasu, aby nie było zaśnieżone... i
    > tu AWB tylko, działająca byle jak,

    Nie znam tego bólu bo nie zastałem jeszcze użytkownikiem takiego
    fotoautomaciku (ale mam zamiar zostać).
    Używam lustrzanki. Ma też pozycję "Automat", ale nie pamiętam abym
    kiedykolwiek jej użył.
    Zazwyczaj używam trybu, że ja migawkę, a on przesłonę. Czasem odwrotnego.
    Jak na śniegu to zamiast pełnego manuala lub pomiaru światła z bliska i
    chwilowej blokady jasności zazwyczaj używam korekcji jasności - że ma
    ustawiać jaśniej niż mu się wydaje.
    Jak problemy z bielą to przełączam na tryb: "pstryknij białą kartkę i się
    dopasuję".
    P.G.