  • 1. Data: 2014-11-07 19:03:05
    Temat: Crucial SSD MX100 512GB 2.5'' SATA3 MLC 7mm CT512MX100SSD1 ?
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Co sądzicie o
    Crucial SSD MX100 512GB 2.5'' SATA3 MLC 7mm CT512MX100SSD1 ?

    Przymierzam się do wymiany dysku w laptopie z przed 4 lat.

    Nie wiem, czy ma SATA 3, pewnie nie. Obecnie jest tam twardziel WD 500
    GB i zdecydowanie to on jest wąskim gardłem.

    Czy powyższy SSD się nada?
    Co to znaczy, że ma 7 mm - montuje się normalnie w laptopie, czy będzie
    "luźny" ;-)

    Cena dość atrakcyjna w porównaniu z innymi.

    Jak nie ten, to który SSD 500 GB do laptopa z przed 4 lat?

  • 2. Data: 2014-11-09 17:29:05
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Poldek wrote:

> [...]
    > "luźny" ;-)
    >
    > Cena dość atrakcyjna w porównaniu z innymi.
    >
    > Jak nie ten, to który SSD 500 GB do laptopa z przed 4 lat?

    No i skończyło się na kupnie dysku hybrydowego 1 TB i zadowolony.