  • 1. Data: 2004-06-28 16:26:09
    Temat: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: Iluvatar <i...@d...net>

    Gdyby się wiązać na dłuższy okres z określonym dostawcą
    jaki by on był ?? Oczywiście jak bierzesz łącze rzędu ok 32Mb
    to możesz liczyć na umowę odpowiednio dostosowaną do swoich
    wymogów ... ale jakby wiąść pod uwagę aktualny stan infrastruktury
    i jakość świadczonych łącz ...
    Który operator były godnym stać się partnerem do działania
    dla poważnego ISP ?

  • 2. Data: 2004-06-28 16:47:17
    Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Iluvatar" <i...@d...net> napisał w wiadomości

    Nie ma operatorów doskonałych. Na razie korzystalem z Formus, TPSA ,GTS, a
    teraz CDP (pierwszy dzien)

    Formus był niezły ale padł.
    Tpsa - długie terminy na zakładanie łącz, brak jednolitej
    odpowiedzialnosci - powiedzialbym pierdolnik. Ale technicznie bylo niezle
    (to bylo w roku 2002)
    GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane bez
    problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało awarii -
    przez rok moge powiedziec ze nie mialem zadnej ( byly przerwy np 20 sekund.
    maksymalnie to moze ze 30 min ale jednorazowo) Technicznie naprawde ok.

    Obecnie jestem nowym klientem Crowleya (LMDS). Po jednym dniu nie moge
    wydawac opinii.

  • 3. Data: 2004-06-28 17:01:26
    Od: Iluvatar <i...@d...net>

    Adam Kondrat wrote:

> [...]
    > naprawde ok.
    >
    > Obecnie jestem nowym klientem Crowleya (LMDS). Po jednym dniu nie moge
    GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
    Polpak - zaledwie pare łacz ale przykro stwierdzić stabilnie - odstraszająca
    cena instalacji :(
    Profuturo - ich przepustowości są faktycznie mniejsze o jakieś 10 - 15 %
    deklarowanej - kilka łącz i dosyć elastyczni
    CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy hmm..
    sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)
    Netia - lepiej niech zostaną przy telefonach - sporo sobie rzyczą za
    lokalizacje gdzie są jedynymi operatorami ... jakość hmmm...

  • 4. Data: 2004-06-28 17:06:23
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Iluvatar" <i...@d...net> napisał w wiadomości

    > GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami

    IMHO ceny usług sa wszedzie podobne

    > CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy
    > hmm.. sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)

    moze jakis nietechniczny, tylko ktos z call centre? NIestety telefony czesto
    odbieraja osoby pomocnicy 1go kontaktu i sprawe przekazuja dalej. To
    popwszechna praktyka. Nie sposob trzymac specjalistow i wykorzystywac ich
    tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami

  • 5. Data: 2004-06-28 17:07:34
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w

    > ich tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami

    zeby to nei zabrzmialo jakos personalnie. Mam na mysli to ze klienci
    potrafia dzwonic z naprawde banalnymi problemami

  • 6. Data: 2004-06-28 18:05:03
    Od: Iluvatar <i...@d...net>

    Adam Kondrat wrote:

> [...]
    > To popwszechna praktyka. Nie sposob trzymac specjalistow i wykorzystywac
    > ich tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami
    to był gościu techniczny z serwisu ;)

  • 7. Data: 2004-06-28 18:05:23
    Od: Iluvatar <i...@d...net>

    Adam Kondrat wrote:

    > Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał

    > zeby to nei zabrzmialo jakos personalnie. Mam na mysli to ze klienci
    > potrafia dzwonic z naprawde banalnymi problemami
    jop.. znam to z autopsji ;)

  • 8. Data: 2004-06-28 20:42:36
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
    Co masz na myśli pisząc powyższy tekst ?
    Nie sądzę, aby w naszej ofercie były "dziwne" ceny.Nazwał, bym je raczej
    europejskimi z dostaoswaniem do warunków polskich-uwzgledniające "
    wydziwy" TPNetu...
    Możesz napisać coś więcej na temat oferty jaką dostałeś ??
    może byćna priv...

  • 9. Data: 2004-06-28 20:47:13
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

> [...]
    > maksymalnie to moze ze 30 min ale jednorazowo) Technicznie naprawde ok.

    Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
    spostrzeżenia , sugestie )
    Chcielibyśmy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, i każda uwaga jest
    dla nas cenna...
    I bardzo nam przykro, że już nie korzystasz z naszych łaczy - mógłbyś
    podać mi powód rezygnacji ?
    ( Poproszę na priv... )

  • 10. Data: 2004-06-28 21:08:07
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Tomasz Powązka <t...@g...pl> wrote:
    > Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
    > spostrzeżenia , sugestie )

    Jeszcze 2-3 lata temu wasza obsluga bardzo szwankowala. Mam na mysli nie
    odpowiadanie na e-maile, albo odpowiadanie po tygodniu. A takze kompletny
    brak elastycznosci. Dzis juz tych zastrzezen nie mam. Moze kolega skarżący
    się ma wlasnie doswiadczenia sprzed paru lat.

    > I bardzo nam przykro, że już nie korzystasz z naszych łaczy - mógłbyś
    > podać mi powód rezygnacji ?

    Swoja droga, z cenami moglibyscie troche zejsc. Reszta: bdb+.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl