-
1. Data: 2004-06-28 16:26:09
Temat: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: Iluvatar <i...@d...net>
Gdyby się wiązać na dłuższy okres z określonym dostawcą
jaki by on był ?? Oczywiście jak bierzesz łącze rzędu ok 32Mb
to możesz liczyć na umowę odpowiednio dostosowaną do swoich
wymogów ... ale jakby wiąść pod uwagę aktualny stan infrastruktury
i jakość świadczonych łącz ...
Który operator były godnym stać się partnerem do działania
dla poważnego ISP ?
-
2. Data: 2004-06-28 16:47:17
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>
Użytkownik "Iluvatar" <i...@d...net> napisał w wiadomości
news:cbpgr1$emi$1@achot.icm.edu.pl...
Nie ma operatorów doskonałych. Na razie korzystalem z Formus, TPSA ,GTS, a
teraz CDP (pierwszy dzien)
Formus był niezły ale padł.
Tpsa - długie terminy na zakładanie łącz, brak jednolitej
odpowiedzialnosci - powiedzialbym pierdolnik. Ale technicznie bylo niezle
(to bylo w roku 2002)
GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane bez
problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało awarii -
przez rok moge powiedziec ze nie mialem zadnej ( byly przerwy np 20 sekund.
maksymalnie to moze ze 30 min ale jednorazowo) Technicznie naprawde ok.
Obecnie jestem nowym klientem Crowleya (LMDS). Po jednym dniu nie moge
wydawac opinii.
-
3. Data: 2004-06-28 17:01:26
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: Iluvatar <i...@d...net>
Adam Kondrat wrote:
> Użytkownik "Iluvatar" <i...@d...net> napisał w wiadomości
> news:cbpgr1$emi$1@achot.icm.edu.pl...
>
> Nie ma operatorów doskonałych. Na razie korzystalem z Formus, TPSA ,GTS, a
> teraz CDP (pierwszy dzien)
>
> Formus był niezły ale padł.
> Tpsa - długie terminy na zakładanie łącz, brak jednolitej
> odpowiedzialnosci - powiedzialbym pierdolnik. Ale technicznie bylo niezle
> (to bylo w roku 2002)
> GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane
> bez problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało
> awarii - przez rok moge powiedziec ze nie mialem zadnej ( byly przerwy np
> 20 sekund. maksymalnie to moze ze 30 min ale jednorazowo) Technicznie
> naprawde ok.
>
> Obecnie jestem nowym klientem Crowleya (LMDS). Po jednym dniu nie moge
> wydawac opinii.
GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
Polpak - zaledwie pare łacz ale przykro stwierdzić stabilnie - odstraszająca
cena instalacji :(
Profuturo - ich przepustowości są faktycznie mniejsze o jakieś 10 - 15 %
deklarowanej - kilka łącz i dosyć elastyczni
CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy hmm..
sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)
Netia - lepiej niech zostaną przy telefonach - sporo sobie rzyczą za
lokalizacje gdzie są jedynymi operatorami ... jakość hmmm...
-
4. Data: 2004-06-28 17:06:23
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>
Użytkownik "Iluvatar" <i...@d...net> napisał w wiadomości
> GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
IMHO ceny usług sa wszedzie podobne
> CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy
> hmm.. sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)
moze jakis nietechniczny, tylko ktos z call centre? NIestety telefony czesto
odbieraja osoby pomocnicy 1go kontaktu i sprawe przekazuja dalej. To
popwszechna praktyka. Nie sposob trzymac specjalistow i wykorzystywac ich
tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami
-
5. Data: 2004-06-28 17:07:34
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>
Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w
> ich tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami
zeby to nei zabrzmialo jakos personalnie. Mam na mysli to ze klienci
potrafia dzwonic z naprawde banalnymi problemami
-
6. Data: 2004-06-28 18:05:03
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: Iluvatar <i...@d...net>
Adam Kondrat wrote:
> Użytkownik "Iluvatar" <i...@d...net> napisał w wiadomości
>
>> GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
>
>
> IMHO ceny usług sa wszedzie podobne
>
>> CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy
>> hmm.. sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)
>
> moze jakis nietechniczny, tylko ktos z call centre? NIestety telefony
> czesto odbieraja osoby pomocnicy 1go kontaktu i sprawe przekazuja dalej.
> To popwszechna praktyka. Nie sposob trzymac specjalistow i wykorzystywac
> ich tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami
to był gościu techniczny z serwisu ;)
-
7. Data: 2004-06-28 18:05:23
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: Iluvatar <i...@d...net>
Adam Kondrat wrote:
> Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał
> w
>
>> ich tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami
>
> zeby to nei zabrzmialo jakos personalnie. Mam na mysli to ze klienci
> potrafia dzwonic z naprawde banalnymi problemami
jop.. znam to z autopsji ;)
-
8. Data: 2004-06-28 20:42:36
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>
2004-06-28 19:01 ,list od Iluvatar zawierał poniższy tekst:
> GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
Co masz na myśli pisząc powyższy tekst ?
Nie sądzę, aby w naszej ofercie były "dziwne" ceny.Nazwał, bym je raczej
europejskimi z dostaoswaniem do warunków polskich-uwzgledniające "
wydziwy" TPNetu...
Możesz napisać coś więcej na temat oferty jaką dostałeś ??
może byćna priv...
-
9. Data: 2004-06-28 20:47:13
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>
2004-06-28 18:47 ,list od Adam Kondrat zawierał poniższy tekst:
> GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane bez
> problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało awarii -
> przez rok moge powiedziec ze nie mialem zadnej ( byly przerwy np 20 sekund.
> maksymalnie to moze ze 30 min ale jednorazowo) Technicznie naprawde ok.
Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
spostrzeżenia , sugestie )
Chcielibyśmy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, i każda uwaga jest
dla nas cenna...
I bardzo nam przykro, że już nie korzystasz z naszych łaczy - mógłbyś
podać mi powód rezygnacji ?
( Poproszę na priv... )
-
10. Data: 2004-06-28 21:08:07
Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>
Tomasz Powązka <t...@g...pl> wrote:
> Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
> spostrzeżenia , sugestie )
Jeszcze 2-3 lata temu wasza obsluga bardzo szwankowala. Mam na mysli nie
odpowiadanie na e-maile, albo odpowiadanie po tygodniu. A takze kompletny
brak elastycznosci. Dzis juz tych zastrzezen nie mam. Moze kolega skarżący
się ma wlasnie doswiadczenia sprzed paru lat.
> I bardzo nam przykro, że już nie korzystasz z naszych łaczy - mógłbyś
> podać mi powód rezygnacji ?
Swoja droga, z cenami moglibyscie troche zejsc. Reszta: bdb+.
--
./ premax
./ premax@hot,pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.