  • Data: 2021-10-16 16:52:36
    Temat: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2021 o 20:42, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    low-fotowoltaicznych-12v-24v-mppt-30a-CID628-IDFn8rl
    .html#815e98c0fd

    lonecznego-12v-24v-30a-11124598082

    > Hmm
    > https://youtu.be/TIAIr8fkYX4?list=RDCMUCetsjYU0iBuMP
    bXi1aA_XXg

    > Wygląda prosto, co prawda nie ma trafa w przetwornicy ale być nie musi
    > no i nie jest to jednak ściema. Przetwornicę widać. Podłączę i zobaczę
    > jaki efekt.
    > Najwyżej odeślę i zaszaleję na droższym :)

    No i YT gurom! :) Po co testować, jak ktoś przetestował?
    https://youtu.be/svuBxhSsl_o

    Noi chuj, kupię chyba Volta 20A. Teoretycznie powinien mi wystarczyć,
    chociaż obsługuje do 260W max a ja mam panel 280W, 5 letni ale
    nieużywany. 30 amperowe nie dość że są już wielkie, to jeszcze raz
    prawie taka cena. Akumulatora nie zamierzam doić do zera więc te 20A to
    nawet nie wiem kiedy popłynie.
    Przy okazji doktorat ze sterowników zaliczyłem :D...w sensie
    poszukiwań/rozwiązań/porównań vs cena YT to dobry nauczyciel +
    oczywiście opinie w sieci. Poniżej 300zł nie trafi się dobrego :/ tym
    bardziej, że potrzebuję te timery i odcięcia, które są zaimplementowane
    w tych lepszych. Jednak jak sterownik nie posiada przetwornicy z trafem
    i odpowiedniego radiatora, to gówno raczej. Przy tych małych do 10A
    wygląda to inaczej ale powyżej 10A to już widać wyraźnie.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>