  • 1. Data: 2011-04-07 07:19:28
    Temat: Coś w stylu Suzuki Freewind?
    Od: Leszek <a...@e...pl>

    Witam. Przymierzam się do kupna motocykla w rodzaju szosowy/enduro - póki
    co podoba mi się Suzuki Freewind (650cm3). Czy podzielicie się jakimiś
    opiniami/spostrzeżeniami na jego temat, ew. może zaproponujecie jakiś
    podobny motorek? Kwota jaką dysponuję to do 6-7tys zł.

  • 2. Data: 2011-04-07 07:33:37
    Temat: Re: Coś w stylu Suzuki Freewind?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Wyświetlacz jest kiepsko widoczny, szczególnie ze te moto
    maja juz swoje lata. Za te same pieniadze mozesz tez
    dostac BMW F650. Gdybys je chcial kupic to lepiej nie w
    wersji ST - bo ta ma 18 calowe kolko z przodu.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-04-07 12:14:55
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 7 Kwi, 09:19, Leszek <a...@e...pl> wrote:
    > Witam. Przymierzam si do kupna motocykla w rodzaju szosowy/enduro - p ki
    > co podoba mi si Suzuki Freewind (650cm3). Czy podzielicie si jakimi
    > opiniami/spostrze eniami na jego temat, ew. mo e zaproponujecie jaki
    > podobny motorek? Kwota jak dysponuj to do 6-7tys z .

    Kopia gs-a 650 godna polecenia to Aprilia pegaso 650 w tej cenie to z
    silnikiem rotaxa.

    pzdr
    zulus
    pegas

  • 4. Data: 2011-04-07 12:44:45
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 07-04-2011 o 09:19:28 Leszek <a...@e...pl> napisał(a):

    > Witam. Przymierzam się do kupna motocykla w rodzaju szosowy/enduro - póki
    > co podoba mi się Suzuki Freewind (650cm3).

    To ja się podepnę z podobnym pytaniem. Szukam czegoś na dłuższe (w sensie
    tydzień, dwa) przejazdy źle utrzymanymi polnymi drogami (czy przez jakąś
    tam łąkę czasem).

    Takie typy mi chodzą po głowie:

    - DR650,
    - XT600 albo TT600 (ale z guzikiem) lub
    - XR600L?

    Coś jeszcze ? (Nie, 640 Advenczer jakoś nie chcę).

    --
    Nikanor [DR350, SH300, Agility125]

  • 5. Data: 2011-04-07 13:05:25
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Nikanor wrote:

> [...]
    > - XT600 albo TT600 (ale z guzikiem) lub
    > - XR600L?
    >
    > Coś jeszcze ? (Nie, 640 Advenczer jakoś nie chcę).

    Transalp albo Afryka.

  • 6. Data: 2011-04-07 15:53:58
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 07-04-2011 o 15:05:25 jahi <j...@w...pl> napisał(a):

    > Transalp albo Afryka.

    A właśnie - zapomniałem dodać. Tak do 160-180 kg zatankowany :)

    --
    Nikanor

  • 7. Data: 2011-04-07 19:05:37
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Przymierzam się do kupna motocykla w rodzaju szosowy/enduro - póki
    > co podoba mi się Suzuki Freewind (650cm3). Czy podzielicie się jakimiś
    > opiniami/spostrzeżeniami na jego temat,

    To moje pierwsze moto, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia. Prowadzi się jak
    rower, w lekkim terenie daje radę, pozycja wygodna, na manetkę reaguje
    proporcjonalnie. Jazda wolna windą jest dla mnie czysto przyjemnościowa, choć na
    motur wsiadłem ze względu na dojazdy do roboty. No i eksploatuję głównie na asfalcie,
    choć droga leśna czy łąka też się zdarza. Nie wiem jak z lansem, bo pod maka nie
    podjeżdżam, ale kilka osób już mnie zaczepiało pytając o moto.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-04-07 20:25:22
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 7 Kwi, 14:44, Nikanor <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > tydzień, dwa) przejazdy źle utrzymanymi polnymi drogami (czy przez jakąś

    w zasadzie ja też się podpinam pod temat
    ale mój typ to Honda nx650