eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCoś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony TPSA › Re: Coś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony
  • Data: 2007-04-27 15:50:22
    Temat: Re: Coś się dzieje brak ofert promocyjnych na DSL i FR ze strony
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bigusek <n...@j...pl.NO> napisał(a):
    > W tak zwanym międzyczasie tepsiarze umieścili regulamin nowej promocji
    > wiosennej.
    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/now_pro
    m/660662/?_p=660663
    > iiiiiiiiiiiii....... ?
    > Jak dla mnie wielkie rozczarowanie.
    > Chyba rurka im nie wyrabia za bardzo, bo w promocji mamy tylko niższe
    > prędkości, max 4 mega, w przypadku której rabaty udzielane od ceny
    > "cennikowej" są śmieszne.

    no cóż, nie popisali się. promocja jesienna dla opcji 4Mbit była
    zdecydowanie korzystniejsza cenowo. Płacę 290zł, a tu teraz liczą ponad
    300... w sumie dla mnie dobrze ;) nie mam niesmaku, że przepłacam ;)
    neostrada staje się coraz bardziej konkurencyjna...

    --
    Pozdrawiam,
    WebSpider