  • Data: 2011-11-29 10:16:13
    Temat: Re: Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-29 10:03, Myjk pisze:
    > Tue, 29 Nov 2011 09:23:45 +0100, Jacek

    > No więc właśnie. Rejestracja nie świadczy o kierowcy, a to napinanie się na
    > takich czy innych zarejestrowanych w innym mieście, to tylko wynik
    > autosugestii spotęgowanej przez obiegowe opinie.

    To nie do końca tak - owszem, rejestracja w zakresie przypadków
    indywidualnych wprost nie świadczy o kierowcy, niemniej widać różnicę
    w kulturze, obyciu itd. w rejonach o znacznym zagęszczeniu tablic
    o konkretnych wyróżnikach. Różnice zasadnicze na szczęście się
    powoli zacierają, ale ślepa nienawiść do krawaciarzy (którzy są
    paradoksalnie zdaje się najbardziej kulturalni na drogach) jest
    dość powszechna.