-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!newsfe
ed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 08 Oct 2012 16:25:01 +0200
From: sklep <N...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.13) Gecko/20101206
SUSE/3.1.7 Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Coś o wymianie oleju
References: <5072cfd8$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<5072d235$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<5072d379$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5072d379$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5072df9d$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host942310118.microchip.net.pl
X-Trace: 1349705629 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 94.231.0.118:42759
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467976
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.10.2012 15:21, 4CX250 pisze:
> Użytkownik "sklep" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:5072d235$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 08.10.2012 15:06, 4CX250 pisze:
>>> A więc mamy zgaszony silnik i zbiorniczek
>>> napełniony olejem pod cisnieniem.
>> wytwarzanym przez pompę oleju
>>> Teraz zapalamy silnik i zamiast kręcić
>>> rozrusznik najpierw otwierany jest elektrozawór aż do zejścia całego w
>>> nim oleju do silnika.
>> takie systemy+grzałka są stosowane w większości silników połączonych z
>> pompą, które stoją i czekają na pożar supermarketu, fabryki.....
>
> Czyli temat znany ale dlaczego nie stosowany w samochodach?
> Niechęć producentów ale i np. taki castrol magnatec z cudownie
> przylegającym olejem na ściankach poszedł by w piszu.
nie wiem. jak byłem młody, to chciałem coś takiego zrobić. Chciałem też
mieć termos, do którego byłby odprowadzany gorący płyn chłodniczy 5
minut po zatrzymaniu auta. przy starcie byłby najpierw podawany ciepły
płyn do silnika, olej, potem start.
nie jest to stosowane w cywilnych autach, bo bez tego też działają w
okresie gwarancji...
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was