    Date: Tue, 16 Jun 2015 20:29:16 +0200
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Coś jak ESP8266, tylko pod GSM?

    W dniu 2015-06-16 o 19:39, Pawel2420 pisze:

    > Co konkretnie chcesz zrobić ?
    > Jaka moc obliczeniowa i jaka szybkość działania jest potrzebna ?
    > Czy ma być to modem GPRS, HSDPA, LTE ?

    Chodzi mi po głowie pewien projekt - system zdalnego nadzoru nad
    działką. Żadna wielka moc obliczeniowa by mi do tego nie była potrzebna.
    Atmega wystarczy, coś porównywalnego do ESP dawałoby aż nadto zasobów.
    Chodzi o kontrolę stanu kilku pinów GPIO (czujnik w drzwiach, jakaś
    PIR-ka, DHT22, może zdalne włączenie jakiejś lampki ledowej).
    Ewentualnie jakaś magistrala, która w przyszłości pozwoliłaby podpiąć do
    tego stację pogodową.

    Po prostu robiąc coś takiego na osobnym MCU muszę dodatkowo napisać
    maszynę stanów do obsługi komend AT...