  • 21. Data: 2009-06-04 15:49:20
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    maverik pisze:
    > Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Weź jeszcze pod uwagę że klient do mnie przyjechał na 20 min zrobić parę
    > zdjęć i odjechał. A mój motocykl przerabia się i leży na półkach. A nie chcę
    > też poświęcić 2ch dni na latanie za zdjęciami. Ta sceneria jest jedyną
    > sensowną w promieniu paru km.

    nie wiem po co się tłumaczysz. nie wiem po co piszesz, że się znasz na
    foto. fotka jak fotka, a plener nie ma nic do tego. można to obrobić i
    tak. a fajną ścianę zawsze można znaleźć.

    co do motocykla. paskudztwo. ale dla mnie sam XX to paskudztwo, a już
    pomarańczowy... mam nadzieje tylko, że to pomysł klienta, ten kolor.
    inaczej subiektywnie uznam, że masz zły gust, jak na artystę. ale jeśli
    to tylko komercha, to cóż, pan każde sługa musi.

    --
    gildor
    9'99

  • 22. Data: 2009-06-04 15:52:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > co do motocykla. paskudztwo. ale dla mnie sam XX to paskudztwo, a już
    > pomarańczowy...

    Monitor sobie zmien...
    Ja tam czerwony widzialem :)

    Co do reszty - to sie o gustach nie rozmawia... :)
    X jest nudnym z wygladu motocyklem - zadnych ekstrawagancji
    taki po prostu ma byc i tyle - z Aerodynamika nie wygrasz...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 23. Data: 2009-06-04 15:55:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    maverik pisze:

    > Takie było założenie, kobiety są namalowane samym zarysem widocznym w
    > słońcu.

    Bardzo jest mi przykro ze sie przypierdalam, ale to niestety na tych
    fotkach nie wyglada.

    Ani kolor ani rysunek.

    KJ

  • 24. Data: 2009-06-04 15:59:30
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > inaczej subiektywnie uznam, że masz zły gust, jak na artystę. ale jeśli to
    > tylko komercha, to cóż, pan każde sługa musi.

    a ja uważam że mimo dzisiejszych obchodów od 20u lat ludzie w tym kraju się
    nie zmienili, na szczęście nie wszyscy, widzisz, to właśnie taka dyskusja,
    popatrz sobie drogi kolego na malowania w USA, tam to dopiero masakra, a
    ludzie jacy pojebani, napierniczają na sportkach tylko takie kolory,
    podwodne światy i inne komiksy,
    p.s. pomysł malowania był mój w połączeniu z kolorem klienta
    p.s.s. w zasadzie to już nie mam siły do tej grupy, żegnam zgromadzonych :)

  • 25. Data: 2009-06-04 16:00:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Norbi pisze:

    > Monitor sobie zmien...
    > Ja tam czerwony widzialem :)

    idź do lekarza od oczu.

> [...]
    > X jest nudnym z wygladu motocyklem - zadnych ekstrawagancji
    > taki po prostu ma byc i tyle - z Aerodynamika nie wygrasz...

    asz ty. jeszcze Magne na mnie naślij. ten se nawet wytatuował.

    --
    gildor
    9'99

  • 26. Data: 2009-06-04 16:03:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    maverik pisze:

> [...]
    > popatrz sobie drogi kolego na malowania w USA, tam to dopiero masakra, a
    > ludzie jacy pojebani, napierniczają na sportkach tylko takie kolory,

    amerykanie mają zjebany gust. nie są próbką wartościową jeśli o mowa o
    gustach.
    wydawało mi się, że napisałem, że subiektywnie?

    > p.s. pomysł malowania był mój w połączeniu z kolorem klienta

    czyli kolor klienta. ja nie o aerografie.

    > p.s.s. w zasadzie to już nie mam siły do tej grupy, żegnam zgromadzonych :)

    luser.

    --
    gildor
    9'99

  • 27. Data: 2009-06-04 16:06:34
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > amerykanie mają zjebany gust. nie są próbką wartościową jeśli o mowa o
    > gustach.
    > wydawało mi się, że napisałem, że subiektywnie?

    ok, jeszcze chwila, ale to się rozwinie na mln postów,
    amerykanie są symbolem otwartości w tematach aerografii, tam ludzi się nie
    boją co ktoś pomyśli bo mają to w dupie, polska jest tego zaprzeczeniem, tu
    ludzie boją się zmienić oryginalny napis

    > czyli kolor klienta. ja nie o aerografie.

    tak, ale sam bym taki wybrał, po to się je robi, tak samo flake'i i inne

  • 28. Data: 2009-06-04 16:07:39
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bardzo jest mi przykro ze sie przypierdalam, ale to niestety na tych
    > fotkach nie wyglada.
    >
    > Ani kolor ani rysunek.

    radzę zmienić monitor, napewno w przypadku koloru, zdjęcia mogą nie oddawać
    kształtu lasek

  • 29. Data: 2009-06-04 16:10:38
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-04 16:48, Użytkownik maverik napisał:

    > a w życiu o polot, przynajmniej moich klientów

    Polotu nie kupisz nawet najdroższym lakierem.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-06-04 16:14:05
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Polotu nie kupisz nawet najdroższym lakierem.

    więc nie znasz wielu lakierów na świecie ;-) albo jest mi przykro

    pozdr.