  • 131. Data: 2009-06-05 12:46:07
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h0akvo$k0n$1@news.onet.pl...
    > my hero!

    Dla Cie wsio:-)

    --
    Grzybol

  • 132. Data: 2009-06-05 12:52:35
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    > A masz:

    Czyli sie dobrze domyslilem ???
    Kiedys na zlocie Bikera w Olsztynku widzialem podobna kierownice w akcji -
    znaczy przyczepiona do motocykla jechala...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 133. Data: 2009-06-05 18:30:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    lesor pisze:

    > To jedyne co sie nie odkręci w czasie jazdy?

    Tu zes taki fafarafa ze niby sie wypada smiac z Harleya. A jak Ci dalem
    sie rok temu przejechac to nie chciales zsiadac i banana miales od ucha
    do ucha. Ale wobec powyzszego nie licz wiecej na przejazdzke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 134. Data: 2009-06-05 21:54:29
    Od: p...@g...com

    On 4 Cze, 15:17, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Niezainteresowanych nie chciałem urazić
    ;-)http://www.custompainting.pl/galleries/motocykle/
    XXX/1.jpghttp://www.custompainting.pl/galleries/moto
    cykle/XXX/2.jpghttp://www.custompainting.pl/gallerie
    s/motocykle/XXX/3.jpghttp://www.custompainting.pl/ga
    lleries/motocykle/XXX/4.jpghttp://www.custompainting
    .pl/galleries/motocykle/XXX/5.jpg

    > pozdrawiam

    Sto trzydziesty czwarty jestem! Ale sie rozpisaliscie. Mnie sie
    srednio podoba malowanie, ale moze takie mialo byc zalozenie. Gwiezdne
    Wojny tez mnie sie nie podobaja, ani Ally McBeal, co nie znaczy ze
    musi byc to zle. Koncze piwko i ide spac. Dobranoc.

    Ps. Dzis widzialem potezna ekipe z Niemiec wracajaca z Ukrainy
    turystykami... ja tez tak chce... jeszcze kasy nie dostalem z
    ubezpieczenia... grrr.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 135. Data: 2009-06-06 01:17:09
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    James napisał(a):
    [...]
    > Moje tez migaly w czasie jazdy, trzy kolory USA - niebieski, czerwony i
    > bialy. Byly naprawde jasne. Niewybredne komentarze slyszalem dobrych kilka
    > razy i diodki zdjalem. Nikt mi nie zabronil tak jezdzic, ale dla swietego
    > spokoju zdjalem.

    Konformista! :)
    I - poniewaz chyba sie nie znamy osobiscie - nie zazartuje, ze w dupe
    kopany ;)

  • 136. Data: 2009-06-06 01:17:54
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > A masz: http://www.bikepics.com/pictures/1683811/

    Mowa o kierownicy? Ale przeciez ten motocykl nie ma kierownicy! No... Na
    zdjeciu nie ma ;)

  • 137. Data: 2009-06-06 01:19:43
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    kocyk napisał(a):
    [...]
    > Konstruktywna nie, zgoda. Ale i nie zjebywanie. Mnie sie kolor podoba, a
    > nie podoba mi sie malowanie aerografem, wyglada jak szkic.

    Paczpan. A u mnie odwrotnie :)

  • 138. Data: 2009-06-06 08:15:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    zbigi pisze:

    > Mowa o kierownicy? Ale przeciez ten motocykl nie ma kierownicy! No... Na
    > zdjeciu nie ma ;)

    Masz zly monitor !
    http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C05%5C31%5Cbikepic
    s-1683780-full.jpg

  • 139. Data: 2009-06-06 08:23:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości news:h0ant5$vad$1@news.onet.pl...

    > ten niebieski cukierek. Kierownica widzi mi się prosta, nisko, gruba,
    > czarna matowa, ze schowanymi przewodami.

    To se takom zrup. Prostom, niskom, grubom i czarnom matowom.

    BPNMSP

    --
    Jasio
    vx etz

  • 140. Data: 2009-06-06 08:25:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > To se takom zrup. Prostom, niskom, grubom i czarnom matowom.

    Wlasnie. Ja sobie jednak mysle ze go przerosnie nawet chowanie kabli w
    kierownicy :)