  • 101. Data: 2009-06-04 20:41:05
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Komorke z promocji i kaca

    Kac, no ja typowalem, ze wialo.

    > A wiesz ze bylo cos na niego ? Specjalnie od Germanca bralem naklepki
    > ale lakiernik spierdzielil przy nakladaniu to wolalem bez. Jedna mi
    > zostala to akurat na samochod bedzie.

    A widzisz, czyli myslelismy podobnie.

    > Ale skonczmy juz ta dyskusje bo po pierwsze primo nikt i tak nie wie o
    > czym gadamy a po drugie primo znowu bedzie ze spisek, beton i grupa
    > trzymajaca wladze sie panoszy.

    No wiesz, pierwsze primo chwalic sie nie ma co, bo zjebia, to taka
    grupa. A po drugie primo, to wyrzucic nas nie wyrzuca, hehe.
    K.14.

  • 102. Data: 2009-06-04 20:45:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:
    > Ale skonczmy juz ta dyskusje bo po pierwsze primo nikt i tak nie wie o
    > czym gadamy

    pokazać im foty?

    > a po drugie primo znowu bedzie ze spisek, beton i grupa
    > trzymajaca wladze sie panoszy.

    bo się panoszy.

    --
    - gildor
    9'99

  • 103. Data: 2009-06-04 20:46:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > Kac, no ja typowalem, ze wialo.

    Oj jak wialo...

    > No wiesz, pierwsze primo chwalic sie nie ma co, bo zjebia, to taka
    > grupa.

    Pfff. Ja za stary jestem coby sie przejmowac opiniami tych co to klucza
    w reku trzymac nie potrafia :)

    > A po drugie primo, to wyrzucic nas nie wyrzuca, hehe.

    Kto wie. Mlode idzie, silne, bezwgledne.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 104. Data: 2009-06-04 20:49:16
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Kto wie. Mlode idzie, silne, bezwgledne.

    Ale z nurtem. A tam nas ciezko spotkac.
    K.14.

  • 105. Data: 2009-06-04 20:49:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > pokazać im foty?

    kto zechce i tak znajdzie. Od kilku lat mam galerie na bikepics.

  • 106. Data: 2009-06-04 20:51:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > kto zechce i tak znajdzie. Od kilku lat mam galerie na bikepics.

    dziadyga

    --
    - gildor
    9'99

  • 107. Data: 2009-06-04 20:54:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > dziadyga

    Wiesz, wtedy jeszcze nie bylo NK.

  • 108. Data: 2009-06-04 21:47:44
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > wiesz, miałem swiecące wentylki, które się świeciły jak się koła
    > kręciły.

    O! A tak się właśnie zastanawiałem, czego Kuczowi w moto po restylingu
    brakuje :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 109. Data: 2009-06-04 21:51:51
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    James pisze:
    > "Don Pedro" wrote...
    >>
    > NIE, to jest popadanie ze skrajnosci w skrajnosc. Zjebywanie na slepo "bo mi
    > sie nie podoba" nie ma sensu tak samo, jak chwalenie "mimo, ze mi sie nie
    > podoba". O to chodzi, tolerancji dla odmiennych gustow i pogladow nie mozna
    > sie nauczyc.

    Ja toleruje inne gusta i w nie nie ingeruję, ale od kiedy stwierdzenie,
    że 'mi się nie podoba' to zjebywanie?

    > A skad wiesz, ze cos sprzeprzyl i ma poprawiac? Moze on uwaza, ze to jest
    > najpiekniejsze dzielo na swiecie? Jemu tak sie podoba... temu wlascicielu ;)

    Ja nie wiem, czy spieprzył, czy nie. Chodzi o to, żeby on wiedział. Ja
    wiem tylko, czy moim zdaniem spieprzył, czy nie. I to wyrażam.

    Jeśli moto podoba się właścicielowi to ok, ale jeśli rzuca się fotki na
    grupę, to trzeba się liczyć, że grupa wyrazi swoje zdanie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 110. Data: 2009-06-04 21:56:50
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    maverik pisze:

    > ale luzu tu nikt nigdy nie miał, jest to udowodnione

    o kurwa... zapraszam.. do maszyny czasu i na te 7 czy 8 (juz nie
    pamietam) ex piomayparty...

    ale nawet ci kotrzy tam nie byli Cie powiesza bo gadasz bzdury.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl