  • Data: 2009-06-06 23:53:15
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar wrote:

    > Moim skromnym zdaniem:
    > No polepszyło się temu Harleyu, podoba się zdecydowanie bardziej niż
    > ten niebieski cukierek. Kierownica widzi mi się prosta, nisko, gruba,
    > czarna matowa, ze schowanymi przewodami. Ta jest jak od przerośniętego
    > składaka.

    Mi raczej przypomina tę, którą miałem przy mojej motorynce Pony. Z oceną
    powstrzymałbym się jednak do momentu kiedy dane mi będzie zobaczyć
    jeźdzca dosiadającego tę maszynę. Jeśli dosięgnie bez wstawania z siodła
    to czemu nie?

    Ciekaw jestem natomiast co to za farba na wydechach, będzie musiała
    sprostać dość ciężkim warunkom.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

    P.S. Czy jakiś współczesny motocykl (V2) inny niż HD ma oba korbowody
    na tym samym czopie (crankpin)?