    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Date: Thu, 4 Jun 2009 18:34:54 +0200
    <h08p13$eoa$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08qe0$mfv$4@news.onet.pl>
    <h08r4l$jlr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08r7o$mfv$6@news.onet.pl>
    <h08rhs$kl5$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    "maverik" wrote...
    > "gildor" napisał
    >
    > amerykanie są symbolem otwartości w tematach aerografii, tam ludzi się nie
    > boją co ktoś pomyśli bo mają to w dupie, polska jest tego zaprzeczeniem,
    > tu ludzie boją się zmienić oryginalny napis

    Amerykanie nie wsciekaja sie, ze ktos ma cos, co jemu sie akurat nie podoba.
    Kazdy maluje i przerabia jak JEMU sie podoba. U nas, jak wlasnie sie
    przekonales, nie wolno nic zrobic. Jak komus sie cos nie spodoba, to zaraz
    zbluzga, wyzwie i nawrzuca... w najlepszym razie. W USA ktos zalozy sobie
    migajace lampki na wentylach i tak jezdzi, bo jemu sie podoba. Komus innemu
    moze sie to nie podobac, wiec sobie tego nie zalozy, ale nie krytykuje
    innych. U nas, jak zalozylem sobie takie migaczki na jakis czas, to
    myslalem, ze mnie zamorduja! Bluzgi na skrzyzowaniach od innych
    motocyklistow jaki to ja debil jestem, ze takie paskudztwo zalozylem.
    Zawisc? Glupota? Nietolerancja? Wlasnie u nas trzeba miec innych w dupie jak
    sie chce zrobic cos po swojemu. W USA nikt nie bedzie krytykowal. Zjezdzaja
    sie ludzie w piatek i sobote wieczorem i pokazuja jak sobie przerobili moto.
    Ludzie ogladaja, wymieniaja spostrzezenia, ale NIGDY nie krytykuja!
    Nie podoba Ci sie takie cos, TO SOBIE TAKIEGO NIE ROB!! Ale nie krytykuj, bo
    wlascicielowi takie sie wlasnie podoba najbardziej!
    Kazdy jest inny i kazdemu podoba sie co innego... niestety w Polsce tak nie
    mozna. Kazdy powinien byc taki sam, bo kazda innosc jest atakowana!

    Moze kiedys to sie zmieni... na razie nie ma sie co chwalic. Trzeba robic po
    swojemu i miec innych w dupie.

    pozdro
    --
    James