  • 21. Data: 2017-04-16 15:36:32
    Temat: Re: Cooler do starego procesora z Socket 7
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.04.2017 o 20:21, RadoslawF pisze:
    /.../
    > Z Amigą owszem, z PC już nie zawsze.

    Powiem tak: dźwięk MIDI. Jak ktoś miał Soundblastera 32/64 itp to gierki
    brzmiały lepiej bo te Soundblastery miały jakies próbkowanie, pamięć
    swoją z próbkami itp. A na współczesnych kartach graficznych brzmi to
    słabo. Np. Warcraft 2

  • 22. Data: 2017-04-16 22:42:32
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-04-16 o 15:36, Smok Eustachy pisze:
    > bo te Soundblastery miały jakies próbkowanie, pamięć swoją z próbkami
    > itp.
    > A na współczesnych kartach graficznych brzmi to słabo.

    Nnnno, moja karta *graficzna* - w ogóle nie "brzmi"...

  • 23. Data: 2017-04-16 23:47:28
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 16 Apr 2017 15:36:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość <58f37360$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    od Smok Eustachy <s...@w...pl> :
> [...]
    >brzmiały lepiej bo te Soundblastery miały jakies próbkowanie, pamięć
    >swoją z próbkami itp. A na współczesnych kartach graficznych brzmi to

    Jeszcze z czasów dosa został mi PRO32AW, pewnie nawet działający:
    http://wavetable.web.fc2.com/avance.htm
    Łeb urywało na dobrym wzmacniaczu:
    https://youtu.be/sMwjx3EBBTg?t=63

  • 24. Data: 2017-04-18 20:02:56
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Tak swoją drogą zapytam z czystej ciekawości - jest szansa na obniżenie
    taktowania do tego stopnia, żeby wystarczyło pasywne chłodzenie w
    postaci tego niewielkiego radiatorka? Gdybym na przykład chciał odpalić
    na tym zwykłego DOS-a? ;)

  • 25. Data: 2017-04-18 21:17:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 20:02:56 +0200, Atlantis napisał(a):

> [...]
    > taktowania do tego stopnia, żeby wystarczyło pasywne chłodzenie w
    > postaci tego niewielkiego radiatorka? Gdybym na przykład chciał odpalić

    Odpowiedź jest prosta. Procesor przez większą część pracy w domowym
    kompie się nudzi. Włącz po prostu płytę i trzymaj paluch na radiatorze.
    Kiedy już nie dasz rady, to wyłącz. Zostanie jeszcze spory zapas :) Jak
    przegrzejesz procek to też jeszcze nie problem. Praca procka nad czymś
    zostanie przerwana na skutek błędu i proc zacznie stygnąć. Jak ostygnie,
    znów będzie działał, tak na 99%.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 26. Data: 2017-04-19 03:22:51
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Atlantis" napisał:

    > http://mixeurpc.free.fr/SITE_x86-guide/Photos/Grande
    s/17/pentium233MMXsl293.jpg

    Jakie są wymiary tego radiatora? ja mam kilka wiatraczków od starych kart
    graficznych o wymiarach 2x2 cm. łapiesz wkrętami i działa.

    > http://i.ebayimg.com/00/s/MTM3MVgxNjAw/z/07AAAOSwvt1
    WSODy/$_1.JPG

    Co jest na tej fotce?

    A w ogóle to zawracasz d... głupotami.