  • Data: 2009-11-27 15:01:33
    Temat: Re: Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mój pierwszy post na grupie... ;)

    Jestem posiadaczem nx7400 i pracuję na systemie w architekturze 32
    bitowej.
    Musisz wziąć pod uwagę, że diagnoza, czy sprzęt nadaje się pod soft
    64bitowy zaczyna się od procesora, następnie drivery.

    Poza tym, właściwie nie jestem pewien, ale przewaga systemu 64bit nad
    32bit polegałaby na tym że system operacyjny byłby w stanie
    zaadresować większą przestrzeń jeżeli chodzi o pamięć operacyjną tak ?
    o ile się nie mylę, to w wypadku nx7400 można na płytę wsadzić max 4gb
    ramu-u więc i tak nic byś nie zyskał, bo nawet przy 64bit procesorze
    ograniczałby Cię limit Pamięci na płycie.