    From: Z_D <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Compaq Evo 610C, problem z procesorem????
    Date: Fri, 9 Aug 2013 09:38:24 +0000 (UTC)

    W artykule <52049f3e$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    $heikh el $hah napisal(a):

    > Ja po ilości pytajników obstawiam, że to jednak PEBKAC.

    Miałem tu posmiecić,ale w zasadzie zaniechałem.
    zaznaczę jedynie: brudnymi palcyma grzebię?

    > Ale żeby nie śmiecić: ja bym raczej wyjął oryginalną kość,

    "I ty Brutusie przeciwko mnie?"

    mam pecha do czytajacych ze zrozumieniem
    (gdy system nie wstaje, jak mozna zainstalowac program CPU-Z?)

    > albo próbował na dwóch nowych, identycznych.
    no,można
    choć.. pojedyńczo kośc 512MB dobrze sobie radzi sama,

    >Przy takich zabytkach wszystko jest możliwe.

    zabytek ale fajny.
    Procesor ok bo 2,2GHz (jesli nie jest skopany,niestety)
    jesli dałbym mu tej pamieci 2GB, i dysk wymienił
    powinien całkiem fajnie hulac.
    Konstrukcja baardzo solidna.
    XP działał bez kłopotów.
    Ale chce to poprawic.

    CPU-Z na innym lapku,młodszym nieco (Lenovo 3000N )
    zachowuje sie normalnie.

    --
    Pozdr. Z_Dr