  • Data: 2011-11-30 15:21:31
    Temat: Re: Commodore 64
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > To zadbaj jeszcze o porównywalne karty graficzne i podobną
    > ilość RAMu. Zdziwisz się jak wtedy porównasz.

    Karty graficzne - R9550 vs integra Intela - wiec na korzysc P-III
    RAM - 512MB (wiecej sie pod i815 nie da) vs 1GB, ze wzgledu
    na roznice w konfiguracji softu - zajetosc podobna na obu maszynach
    Predkosc pamieci - z tym sie nic zrobic nie da.

    Ja tu na prawde nie teoretyzuje...

    > W rzeczywistości rodzaj i moc procesora ustala się biorąc
    > pod uwagę własne potrzeby a nie chęć oszczędzania prądu.

    U mnie "Chec oszczedzania pradu" zawiera sie w "wlasne potrzeby".
    Ale szanuje Twoj swiatopoglad ;) EOT.

    Pozdrawiam,
    Vituniu.