  • 11. Data: 2012-03-18 01:35:48
    Temat: Re: "Codzienne protesty" tylko przeciwko czemu? ;)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Parę lat temu był na ten temat artykuł we Wprost chyba. Pisali również o
    > tym, że zamiast dotacji dla górnictwa i PKP można by wybudować 2500 km
    > autostrad. I nawet znalazło by się zajęcie dla tych górników. Ale straty
    > budżetu z powodu zmniejszonego spalania i mniejszej akcyzy były by nie
    > do zaakceptowania.

    Przecież to norma, że przytłaczająca większość pieniędzy pochodzących z
    podatków jest marnowana (najczęściej kieruje się ją do meneli i
    cwaniaków). Mnie to już nawet nie denerwuje, po prostu tak było, jest i
    będzie.

  • 12. Data: 2012-03-18 06:57:11
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-17 20:08, z wrote:

    > Pierdolenie kotka... to jest nic nie robienie przez tyle lat w kwestii
    > dróg w kraju ewidentnie tranzytowo położonym dla którego jest to sprawa
    > najwyższej wagi.

    To prawda... ale nijak ma się do tych kretyńskich wyliczeń.

    Shrek

  • 13. Data: 2012-03-18 07:16:43
    Od: Aron <a...@g...pl>

    drogi sie buduje w warsiafce ale ktos musi te drogi zbudowac -
    przeciez nie warsiafka tylko sloiki z Lukowa. A ja juz sloiki w Lukowa
    zasmakuja w warsiafskim zyciu to w niej zostaja = wiecej korkow

    trzeba przestac inwestowac w drogi i metro w warsiafce, za to zaczac
    remontowac drogi takie jak np. DK63 Lukow - Siedlce. Wtedy sloiki beda
    mieli prace u siebie

    aron

  • 14. Data: 2012-03-18 07:43:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > ...] Mnie to już nawet nie denerwuje, po prostu tak było, jest i
    > będzie.

    I to jest poprawne myślenie zbaraniałego narodu, którego jesteś namacalnym przykładem
    i nie tylko w
    tej kwestii. :>
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-18 08:53:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-17 18:03:38 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Kierowca dojeżdżający do pracy 10-kilometrową trasą w Warszawie traci w
    > korkach 8 godzin 52 minuty miesięcznie.

    A sześciokilometrową - tylko sześćdziesiąt minut.
    Bo oczywiście miasta nie są identyczne, tak samo jak trasy...

    > Na tej podstawie wyliczono także roczną stratę finansową kierowców.
    > W Warszawie wyniosła ona 4389 zł

    Stawka godzinowa: 41,25 zł.

    > Gdańsku kierowca dojeżdżający do pracy 10 km traci w korkach
    > miesięcznie 6 godzin i 14 minut. Przeciętnego posiadacza auta korki w
    > mieście kosztują 2.488 zł rocznie.

    Stawka godzinowa: 33,26 zł.

    > Wrocławscy kierowcy spędzają w korkach ponad 6 godzin 23 min.
    > miesięcznie i tracą w tym czasie ok. 220 zł.

    Stawka godzinowa: 2,87 zł.

    Wszystkie oczywiście netto...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-03-18 09:03:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):

    > Stawka godzinowa: 2,87 zł.
    Jak Ci to wyszło?
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2012-03-18 11:55:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > I to jest poprawne myślenie zbaraniałego narodu, którego jesteś
    > namacalnym przykładem i nie tylko w tej kwestii. :>

    Rozsądny człowiek wie, że ma prawdopodobnie jedno życie, więc lepiej
    "optymalizować podatki" niż jeździć dookoła stacji benzynowej z
    transparentem. Ale co kto lubi.

  • 18. Data: 2012-03-18 12:40:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > Rozsądny człowiek wie, że ma prawdopodobnie jedno życie, więc lepiej
    > "optymalizować podatki" niż jeździć dookoła stacji benzynowej z
    > transparentem. Ale co kto lubi.

    Rozsądny człowiek LOL. Pasujesz do profilu zniewolonego umysłowo strachliwego cieć
    malina
    pomieszanego z niedowartościowanym ORMOwcem.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2012-03-18 12:50:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Pasujesz do profilu zniewolonego umysłowo
    > strachliwego cieć malina pomieszanego z niedowartościowanym ORMOwcem.

    A Ty do profilu szympansa. :>

  • 20. Data: 2012-03-18 13:00:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-18 12:50, to pisze:
    > begin Krzysztof 45

    > A Ty do profilu szympansa. :>

    Przecież każdy pracodawca płaci swoim ludziom tylko tyle, za ile są
    skłonni pracować. Nikt więcej nie zapłaci bo niby z jakiej paki.
    IMO z punktu widzenia pracodawcy myślenie prawidłowe.

    I tak samo władza tak długo będzie gnębić obywateli i powoli
    podnosić różne pseudopodatki jak długo ludzie będą siedzieć
    cicho. Chociaż władza pochodzi z wyborów więc jest trochę inaczej.
    Ale demokracja jest do dupy, bo zakłada, że większość ludzi jest
    mądra. IMO nie jest.

    Ale może jak się kiedyś ludzie wkurwią, to będzie wielki gnój.
    Póki co, to ludzie wolą siedzieć w domu, łykać te odmóżdżającą
    papke z TV, żreć trucizne z FastFoodów, latać po centrach handlowych
    i stać w korkach.