  • 1. Data: 2009-07-05 17:19:26
    Temat: Co zrobić z niewykorzystanym pakietem wartościowym?
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Witam.

    Mam taryfę w Erze Nowy Pakiet Biznes 120.
    Niestety nie korzystam z niej i co miesiąc kwota 120zł netto mi przechodzi
    na następny miesiąc, a w następnym miesiącu przepada.
    Odkąd Era zablokowała doładowywanie Tak Taków nie mam pomysłu na
    wykorzystanie tych pieniędzy.
    Jest jakiś sposób, żeby doładować sobie konto Tak Taka lub, żeby np część
    tej kwoty odzyskać?
    Liczę na wasze podpowiedzi.

    Telefonowanie na sex linię nie wchodzi w grę :-)))

    Awtiu

  • 2. Data: 2009-07-05 17:41:44
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Doladuj skype

    sms o tresci skype na 7922.

  • 3. Data: 2009-07-05 17:51:35
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "A" <b...@j...pl> napisał
    > Jest jakiś sposób, żeby doładować sobie konto Tak Taka lub, żeby np część
    > tej kwoty odzyskać?
    > Liczę na wasze podpowiedzi.

    Przenieś TikTaka do Play Fresh i dzwoń. Za 2 minuty dostaniesz jedną do
    wszystkich.
    Pytanie tylko, czy ten pakiet w Erze jest z * czy bez. W TV reklamują ale z
    *...

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-07-05 18:16:00
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Sprzedaj na allegro usługę doładowania Play minutami.
    Za 2min. wychodzących można zarobić do 25gr.

    Bolek