  • 11. Data: 2009-12-08 10:11:23
    Temat: Re: Co zrobić z kablami ;-) ?
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Niekoniecznie - normalnie blat biurka jest nieco za wysoko na klawiaturę i mysz.
    JaC

    -----

    > Półka pod blatem na klawiaturę to przeżytek z czasów monitorów CRT, gdy monitor
    zajmował większą część blatu i trzeba było się od
    niego odsunąć.

  • 12. Data: 2009-12-08 13:18:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Niekoniecznie - normalnie blat biurka jest nieco za wysoko na klawiaturę i mysz.
    > JaC

    Dlatego wkleiłem link do nóg biurka z regulowaną wysokością. Do tego
    fotel z regulowaną wysokością i można sobie robić dobrze :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2009-12-10 10:59:17
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Najtańszy router WiFi to raptem kilka dyszek, więc chyba te kable + kilka
    ściągaczy wyjdą Cię niewiele drożej.

    Pozdro, M.

  • 14. Data: 2009-12-10 12:05:31
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-10 11:59, Użytkownik Swiezak napisał:

    > __________ Information from ESET Smart Security, version of virus
    > signature database 4674 (20091209) __________

    > http://www.eset.com

    Zacznij może cytować jak inteligentny człowiek i naucz się
    pisać pod cytatami.