  • 31. Data: 2014-10-07 09:45:58
    Temat: Re: Co zrobić jak nic nie widać jak świeci słońce :(
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-07 08:22, Użytkownik 666 napisał:
    > Twoja żona też tak myśli?
    > ;-)
    >

    > -----

    A co twoja myśli na temat twojej nieumiejętności cytowania ?

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-10-07 09:51:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-07 09:17, Użytkownik Chris napisał:

    > Mam NAS-a domowego i myszkę też ma osobną jak by co :) klawiaturę też
    > mam ale nie używam bo nie mam jej gdzie rozstawić.

    NASa to wszyscy już mają, ale jego się stawia w kącie i najczęściej
    w innym pomieszczeniu. Śmieszy mnie kupowanie laptopa a potem obudowanie
    go tak jak komputer stacjonarny.
    Może i u ciebie faktycznie jest inaczej ale skoro masz gdzie położyć
    17 calowego lapka i to normalny monitor z normalna klawiaturą
    by się tam zmieścił. No chyba że masz wredną małżonkę tak jak ten
    anonimek nie potrafiący cytować.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-10-07 10:29:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-07 09:51, RadoslawF pisze:

    > NASa to wszyscy już mają, ale jego się stawia w kącie i najczęściej
    > w innym pomieszczeniu. Śmieszy mnie kupowanie laptopa a potem obudowanie
    > go tak jak komputer stacjonarny.

    Dla tego NAS stoi razem z routerem, BD, TV PS3 itd ..
    Też uważam że obudowanie lapka osprzętem to głupota.

> [...]
    > 17 calowego lapka i to normalny monitor z normalna klawiaturą
    > by się tam zmieścił. No chyba że masz wredną małżonkę tak jak ten

    Laptopa mogę położyć gdziekolwiek, na stoliku, w pionie gdziekolwiek, to
    taka większa klawiatura z klapką :) No właśnie już jestem sam i stąd
    problemy lokalowe .. nie ważne i nie na temat (EOT) .. chyba że wygram w
    lotto to będę miał gdzie postawić znowu stacjonarkę :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2014-10-07 16:04:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-07 10:29, Użytkownik Chris napisał:

    > Dla tego NAS stoi razem z routerem, BD, TV PS3 itd ..
    > Też uważam że obudowanie lapka osprzętem to głupota.

    Tyle że nieunikniona. Chyba że zgodzisz się na wszelkie ograniczenia
    jakie stawia laptop lub masz naprawdę niewielkie wymagania.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2014-10-08 09:46:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-07 16:04, RadoslawF pisze:

    > Tyle że nieunikniona. Chyba że zgodzisz się na wszelkie ograniczenia
    > jakie stawia laptop lub masz naprawdę niewielkie wymagania.

    Tak jak pisałem, poza mniejszym ekranem nie mam innych ograniczeń jeśli
    chodzi o różnicę między stacjonarką a laptopem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 36. Data: 2014-10-10 14:34:48
    Od: " 666" <...@...6>

    Kiedy ostatnio rozbudowywałeś swojego pilota do telewizora, swój telefon, swój
    tablet?
    A kiedy rozbudowywałeś swój telewizor, w środku?

    -----

  • 37. Data: 2014-10-11 04:33:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-10 14:34, Użytkownik 666 napisał:
    > Kiedy ostatnio rozbudowywałeś swojego pilota do telewizora, swój
    > telefon, swój tablet?
    > A kiedy rozbudowywałeś swój telewizor, w środku?
    >

    > -----

    Chcesz podyskutować naucz się poprawnie cytować, nie chcesz lub
    nie potrafisz, spadaj.