  • 21. Data: 2014-10-05 11:16:08
    Temat: Re: Co zrobić jak nic nie widać jak świeci słońce :(
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie umiesz czytać, czy tylko udajesz?

    -----
    > za skomplikowane

  • 22. Data: 2014-10-05 11:34:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 11:16, Użytkownik 666 napisał:
    > Nie umiesz czytać, czy tylko udajesz?
    >

    > -----

    Nie umiesz poprawnie cytować.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-10-05 11:39:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-04 19:15, Użytkownik gawfron napisał:

    > Zdajesz sobie sprawę, że te "nowe" to zazwyczaj outlety i inne
    > wyprzedaże? Możesz trafić sprzęt faktycznie mało chodzony, możesz
    > awaryjny. Sam mam takiego, kupionego o 1,5k taniej niż w 'normalnym'
    > sklepie. Ale ja miałem jednak farta, i mimo że gwarancja producenta
    > biegła już prawie rok, to pracował raptem 180h przede mną. Trafiają się
    > takie nówki z allegro, które mają po parę tysięcy h.

    Allegro traktuje jako przegląd co jest na rynku a potem i tak
    porównuje ceny więc jeśli kupie za 2k sprzęt warty 3,5k to
    zrobię to z pełną świadomością w co się ładuje.
    Inna sprawa że wychodzę z założenia że pewnych rzeczy nie kupuje
    się używanych bo oszczędności są przeważnie pozorne.
    Ale powodzenie życzę nabywcom używanych HD, laptopów i tym
    nielicznym co kupili tanie bo używane SSD. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-10-06 08:48:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-03 17:28, RadoslawF pisze:

    > Poważnie władowałeś się w 17 calowego lapka ?
    > Wyrazy współczucia.

    Ponieważ ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2014-10-06 10:12:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-06 08:48, Użytkownik Chris napisał:

    > Ponieważ ??

    Ponieważ taka kobyła ma wady obu rozwiązań.
    Części a więc cena i możliwości rozbudowy gorsze bo laptopowe.
    A gabaryty i waga jednak większe od typowego lapka więc i
    mobilność mniejsza.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-10-06 10:24:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-06 10:12, RadoslawF pisze:

    > Ponieważ taka kobyła ma wady obu rozwiązań.
    > Części a więc cena i możliwości rozbudowy gorsze bo laptopowe.

    To fakt ale jak pisałem nie mam obecnie gdzie postawić stacjonarki.
    Co do rozbudowy to bebechy mam nienajgorsze: I7, GTX780, SSD, HDD,
    matryca matowa FHD, wbudowany system audio w kooperacji z Creative,
    klawiatura marki Steelseries, nie jest źle gry w które gram chodzą na
    full ustawieniach bez problemu (BF4, D3, SCII)

    > A gabaryty i waga jednak większe od typowego lapka więc i
    > mobilność mniejsza.

    Mobilny mam tablet a lapek w domu służy za stacjonarkę.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2014-10-06 16:38:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-06 10:24, Użytkownik Chris napisał:

    > To fakt ale jak pisałem nie mam obecnie gdzie postawić stacjonarki.

    Monitor już mam, pudło zawsze się gdzieś postawi a lekka klawiatura
    którą można szybko i wygodnie wyjąć i położyć przed monitorem
    też nie zajmuje więcej miejsca od twojej kobyły.

> [...]
    > klawiatura marki Steelseries, nie jest źle gry w które gram chodzą na
    > full ustawieniach bez problemu (BF4, D3, SCII)

    Dzisiaj może i nie najgorsze. Jutro ja zmienię kartę czy dwie
    a ty będziesz musiał zmieniać całą kobyłę żeby dalej było nie najgorsze.
    A sprzedaj teraz używaną siedemnastkę. :-)

    > Mobilny mam tablet a lapek w domu służy za stacjonarkę.

    Czyli trzeba było postawić stacjonarkę.
    Ale oczywiście można się pochwalić że mam lapka jako stacjonarkę
    a do niego podpinam zewnętrzny HD, zewnętrzny monitor, zewnętrzną
    klawiaturę, zewnętrzną myszkę i jeszcze kilka zewnętrznych urządzeń.
    I to wywołuje u jednych śmiech u innych współczucie.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-10-07 08:22:17
    Od: " 666" <...@...6>

    Twoja żona też tak myśli?
    ;-)

    -----

  • 29. Data: 2014-10-07 09:15:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-06 16:38, RadoslawF pisze:

    > Monitor już mam, pudło zawsze się gdzieś postawi a lekka klawiatura
    > którą można szybko i wygodnie wyjąć i położyć przed monitorem
    > też nie zajmuje więcej miejsca od twojej kobyły.

    Monitor 24" to i ja mam ale jeździ na działkę jako TV połączony z DVB-T:)

> [...]
    > a ty będziesz musiał zmieniać całą kobyłę żeby dalej było nie najgorsze.
    > A sprzedaj teraz używaną siedemnastkę. :-)

    Dyski wymienne, 2 x SATA albo 1 x SATA + 3 x mSata SSD, grafika wymienna
    na płytce (nie jest wlutowana), procek wymienny, jakoś dam radę :) Ja
    mam jeszcze 19" Samsunga 940 tylko zasilanie padło ale stoi gdzieś w
    kącie :)

> [...]
    > klawiaturę, zewnętrzną myszkę i jeszcze kilka zewnętrznych urządzeń.
    > I to wywołuje u jednych śmiech u innych współczucie.

    Jak pisałem, obecnie nie mam gdzie postawić stołu pod PC stacjonarny a
    gdzieś trzeba to postawić, jak bym miał to bym sobie kupił albo zabrał
    któregoś PC z byłej renderfarmy to nie problem.

    Nie mówię że stacjonarka jest zła i tylko laptop bo to nie jest prawda
    tylko czasami bywa tak że się nie da. Ferrari też mi się podoba ale mam
    Forda (i Volvo które obecnie stoi) który dowozi mnie do celu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2014-10-07 09:17:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]

    > klawiaturę, zewnętrzną myszkę i jeszcze kilka zewnętrznych urządzeń.
    > I to wywołuje u jednych śmiech u innych współczucie.

    Mam NAS-a domowego i myszkę też ma osobną jak by co :) klawiaturę też
    mam ale nie używam bo nie mam jej gdzie rozstawić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl