  • 11. Data: 2014-10-02 20:44:36
    Temat: Re: Co zrobić jak nic nie widać jak świeci słońce :(
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-02 09:27, Użytkownik Chris napisał:

    > Czemu ? inni też tak mają ? HP ma matryce matowe dopiero w seriach
    > bussines ELITE PRO, tak samo DELL, Toshiba.
    > Są tanie serwie dla ludu i są serie dla bardziej wymagających.
    > Ja obecnie mam matową i sobie chwalę ale nie jest to laptop za 1000 zł.

    Niedawno dla znajomego wybierałem lapka i dobrałem Lenowo
    z matrycą matową. Koszt bodajże 2300zł.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-10-03 09:01:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-02 20:44, RadoslawF pisze:

    > Niedawno dla znajomego wybierałem lapka i dobrałem Lenowo
    > z matrycą matową. Koszt bodajże 2300zł.

    Trzeba tylko pamiętać że to co tanie to albo AMD albo Celerony ale do
    prac biurowych gdzie biuro ma się wszędzie spokojnie powinno wystarczyć.

    Z innych marek tanich laptopów z matem znajdziesz:

    Asus seria P550 - od 2700
    Dell seria 3440 - od 3200
    Fujitsu seria LB AS544 - od 2400
    HP ProBook 455 - od 1700 fajna opcja z czego co widzę tylko że to na
    AMD, na Intel już ceny wracają do normy czyli ok 2300
    Lenovo seria B590 - ceny od 1400
    MSI CR70 - od 2400 z Intel i7 (ale 17")
    Toshiba C50D - od 1400

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-10-03 10:16:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-03 09:01, Użytkownik Chris napisał:

    > Trzeba tylko pamiętać że to co tanie to albo AMD albo Celerony ale do
    > prac biurowych gdzie biuro ma się wszędzie spokojnie powinno wystarczyć.
    >
    > Z innych marek tanich laptopów z matem znajdziesz:

    Celerony aktualnie są do kupienia za tysiąc a nie za dwa.
    Ten o którym pisze miał jakiś i3 z taktowaniem w okolicach
    3Ghz, dwie karty graficzne i dysk hybrydowy 1TB.
    Po prostu jak jesteś fanatycznym zwolennikiem jednaj firmy
    to idziesz na kompromisy a potem żałujesz zakupu.
    A ci głupsi wmawiają sobie że nie warto żałować i tak
    ma być.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-10-03 11:34:47
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-03 10:16, RadoslawF pisze:

    > Celerony aktualnie są do kupienia za tysiąc a nie za dwa.

    Wybrałem filtr w cenniku (matryca matowa) i spisałem ceny od najtańszych.

    > Ten o którym pisze miał jakiś i3 z taktowaniem w okolicach
    > 3Ghz, dwie karty graficzne i dysk hybrydowy 1TB.

    Może coś z tej serii ?
    Lenovo ThinkPad E440 i3-4000M 4GB 14" HD 500GB GT740M (2GB) DOS 20C5007MPB

    > Po prostu jak jesteś fanatycznym zwolennikiem jednaj firmy
    > to idziesz na kompromisy a potem żałujesz zakupu.

    Z lapków miałem Acera/MSI/SONY obecnie znowu MSI

    > A ci głupsi wmawiają sobie że nie warto żałować i tak
    > ma być.

    Ja akurat potrzebowałem w domu mocnego lapka bo nie mam stacjonarki więc
    musiałem dać więcej niż 2000 tak żeby to działało.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-10-03 13:09:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-03 11:34, Użytkownik Chris napisał:

    > Wybrałem filtr w cenniku (matryca matowa) i spisałem ceny od najtańszych.

    Zmień cennik lub zainteresuj się allegro.
    Odhacz odpowiednią matrycę + nowe komputery i masz ponad cztery
    tysiące ofert. Ceny od 900zł, na pewno znajdziesz coś przyzwoitego.

    > Może coś z tej serii ?
    > Lenovo ThinkPad E440 i3-4000M 4GB 14" HD 500GB GT740M (2GB) DOS 20C5007MPB

    Serii i modelu naprawdę nie pamiętam.

    > Z lapków miałem Acera/MSI/SONY obecnie znowu MSI

    Czyli jednak nie wisisz na jednej marce.

    Lapek do domu ? :-)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-10-03 13:26:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-03 13:09, RadoslawF pisze:

    > Czyli jednak nie wisisz na jednej marce.

    Oczywiście że nie :)

    > Lapek do domu ? :-)

    Obecnie nie bardzo mam wybór :( choć nie powiem że nie myślałem głównie
    ze względu na wielkość ekranu.
    Ale spokojnie można na nim grać w wymagające gry 3D.
    Nawet matryca 17" aż tak nie przeszkadza bo ekran ma bliżej niż przy
    monitorze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-10-03 17:28:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-03 13:26, Użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > Ale spokojnie można na nim grać w wymagające gry 3D.
    > Nawet matryca 17" aż tak nie przeszkadza bo ekran ma bliżej niż przy

    Poważnie władowałeś się w 17 calowego lapka ?
    Wyrazy współczucia.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-10-04 08:39:50
    Od: " 666" <...@...6>

    Za mały, czy za duży?
    15'' 4:3 dla mnie za mały.

    -----

  • 19. Data: 2014-10-04 14:21:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-04 08:39, Użytkownik 666 napisał:
    > Za mały, czy za duży?
    > 15'' 4:3 dla mnie za mały.
    >

    > -----

    Tak jak cytowanie nad postem za skomplikowane.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-10-04 19:15:48
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2014-10-03 13:09, RadoslawF pisze:

    > Zmień cennik lub zainteresuj się allegro.
    > Odhacz odpowiednią matrycę + nowe komputery i masz ponad cztery
    > tysiące ofert. Ceny od 900zł, na pewno znajdziesz coś przyzwoitego.

    Zdajesz sobie sprawę, że te "nowe" to zazwyczaj outlety i inne
    wyprzedaże? Możesz trafić sprzęt faktycznie mało chodzony, możesz
    awaryjny. Sam mam takiego, kupionego o 1,5k taniej niż w 'normalnym'
    sklepie. Ale ja miałem jednak farta, i mimo że gwarancja producenta
    biegła już prawie rok, to pracował raptem 180h przede mną. Trafiają się
    takie nówki z allegro, które mają po parę tysięcy h.