  • Data: 2017-08-29 20:31:09
    Temat: Re: Co zastąpi CB w samochodach ...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/28/2017 10:22 PM, re wrote:
    > W której kategorii się znajdujesz ? :-)

    Nasłuchującej. Niestety z dziećmi więc często w żadnej. Czasem pomogę
    jesli ktoś szuka czegoś innego niż ulica. Ogólnie CB nie istnieje jako
    pomoc w drodze choć przyznaje że 2 lata temu kilku życzliwych po
    przedarciu się przez rzucanie kurwami przez innych debili dało mi namiar
    na gumiarza za co im serdecznie dziękuję.

    > Pytam bo prawie wszystko wymieniłeś co można robić z CB :-) No jak
    > wyobrażasz sobie normalne korzystanie z CB ?

    Utopijnie: Uzyskiwac licencje po zdaniu matury. Wtedy tematyka stanie
    się bardziej interesująca a w mniejszym stopniu selekcją do psychiatryka.

    CB zakończyło żywot kiedy stać na nie byle kogo. I byle kto kupuje.
    Jakakolwiek inna zblizona technologia nie będzie ani trochę lepsza z
    powodu tego że debili jest najzwyczajniej więcej.