  • 1. Data: 2010-07-01 13:09:36
    Temat: Co zamiast stacjonarnego tp?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Jest sobie numer stacjonarny w tp, abonament plan tp 60, rachunki 110-130
    zł/m-c.
    Rozmowy to 70-90 min. stacjonarne miejscowe, reszta na komórki.
    Przejrzałem oferty komórkowców i w PLAY są bardzo atrakcyjne abonamenty z
    minutami do wszystkich i telefonem w cenie 49 zł i w firmowych za 61 zł
    (jest możliwość wzięcia na firmę). Może ktoś ma jakieś lepsze typy?
    Telefon służy głównie do dzwonienia w proporcjach j.w.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-07-01 13:20:14
    Temat: Re: Co zamiast stacjonarnego tp?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał

    > Może ktoś ma jakieś lepsze typy?
    > Telefon służy głównie do dzwonienia w proporcjach j.w.

    Play dla Firm, umowa na rok bez telefonu, ABO 15 pln/mc - 70 minut do wszystkich
    + 1000 w Play i stacjonarne

  • 3. Data: 2010-07-01 13:45:19
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (jest możliwość wzięcia na firmę). Może ktoś ma jakieś lepsze typy?
    > Telefon służy głównie do dzwonienia w proporcjach j.w.

    Jeśli zalezy Ci na zachowaniu numeru stacjonarnego to dość ciekawym pomysłem
    może się okazać przeniesienie tego numeru do Ery (Nowa Era Domowa) gdzie za
    35 zł miesięcznie abonamentu masz 120 minut do sieci Era, na stacjonarne w
    Polsce oraz całej UE, stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie. Jest tez
    tańszy abonament (30 zł) z mniejszą ilością minut (60), są też opcjonalne
    pakiety minut. Mając telefon abonamentowy w Erze i przenosząc stacjonarny do
    Ery - ceny te są jeszcze o 10 zł niższe.
    Jest podobna forma w Orange, z tym że jest tylko jeden plan taryfowy i
    żadnych modyfikacji i tylko 60 min na stacjonarne.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-07-01 16:04:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > (jest możliwość wzięcia na firmę). Może ktoś ma jakieś lepsze typy?
    > Telefon służy głównie do dzwonienia w proporcjach j.w.

    Telefon stacjonarny do dzwonienia?? :) Chyba żartujesz..
    Atrakcyjne minuty do wszystkich? Kolejny żart...
    Jak nie masz netu kablowego w domu to bierz Erę 10zł netto.
    A jak masz to bierz Voip, zaoszczędzisz te ponad 100zł miesięcznie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-07-02 18:05:29
    Od: "Grupy dyskusyjne" <h...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak nie masz netu kablowego w domu to bierz Erę 10zł netto.
    > A jak masz to bierz Voip, zaoszczędzisz te ponad 100zł miesięcznie.

    Oferta Ery jest usługą konwergentną i wymagany jest aktywne abo na telefon w
    mobilnej sieci.

    Zbyszek.

  • 6. Data: 2010-07-02 19:24:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Grupy dyskusyjne" <h...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0l9p5$q9g$...@n...onet.pl...

    > Oferta Ery jest usługą konwergentną i wymagany jest aktywne abo na telefon
    > w mobilnej sieci.

    Taką ofertę też mają, na jednym sim stacjonarka i komórka. Ale mają też
    ofertę samodzielną na stacjonarkę w której płacisz 10zł netto. Matce niecały
    rok temu założyłem.

  • 7. Data: 2010-07-09 21:15:52
    Od: "Elwinko" <s...@j...pl>

    > Ale mają też
    > ofertę samodzielną na stacjonarkę w której płacisz 10zł netto. Matce niecały
> [...]

    A mógłbyś podać nazwę tej oferty ?

  • 8. Data: 2010-07-09 21:40:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 23:15:52 Elwinko <s...@j...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A mógłbyś podać nazwę tej oferty ?

    Trzy kliknięcia :)
    http://www.era.pl/pl/biznes/telefon_stacjonarny/era_
    firmowa/ef_cennik

  • 9. Data: 2010-07-10 07:39:05
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Piotr M pisze:

    > Trzy kliknięcia :)
    > http://www.era.pl/pl/biznes/telefon_stacjonarny/era_
    firmowa/ef_cennik

    Z tym , ze jest to pseudostacjonarny, bez przewodow.
    Internetu stacjonarnego juz sie do tego nie domowi.

  • 10. Data: 2010-07-10 07:40:03
    Od: "Elwinko" <z...@r...pl>

    Dnia 09-07-2010 o 23:15:52 Elwinko <s...@j...pl> napisał(a):

> [...]

    Dziękuję bardzo. Nie wiedziałem, że jest to oferta dla firm.
    Dlatego nie mogłem znaleźć.