  • 61. Data: 2014-03-07 08:27:44
    Temat: Re: Co zamiast Pentium D
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
    news:1394135994_pcp$zil0g@cyberdyne.pl...
    > *ww* wdusil[a] knefle:

    > Jak dla mnie roznica jest na poziomie 15-20% przy tych samych testach co
    > powyzej.
    > PentiumD 930 presler 3GHz vs IC2DUO E660 (szybszy dysk z 8MB)

    Może to nie jest tylko kwestia procesora. Wśród znajomych takie komputery są
    dosyć
    popularne bo zaprzyjaźniona firma je rozdaje co jakiś czas kiedy wymienia na
    nowe. Czasami
    muszę coś na tym zrobić i po kilku minutach mam dość. Dla mnie różnica jest
    kosmiczna.

  • 62. Data: 2014-03-07 08:36:56
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Nie łżyj kłamczuszku.
    > Temat poboczny to twoje zdanie że tablet może zastąpić komp stacjonarny
    > kontra opinia kilku dyskutantów że jest to niemożliwe w sposób
    > rozsądny i wygodny.

    Tak TABLET MOŻE ZASTĄPIĆ PC w części zadań tak jak czytanie maili, czytanie
    e-booków , proste gry gdzie opierasz się na dotyku jak wspomniane wcześniej
    angry birds a nawet taka gra jak Battelfield 4 tryb dowódcy czy przeglądanie
    stron WWW. jest to MOJE ZDANIE i każdy inny może twierdzić inaczej. PC nie
    lepszy do większości zadań ale czasami nie warto według mnie stawiać kolosa
    skoro można to zastąpić czymś poręczniejszym i praktyczniejszym.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 63. Data: 2014-03-07 08:38:39
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Normalny człowiek woli jak działa szybko zamiast wolno i spokojnie.

    Ala ja nie widzę spowolnień w porónaniu do tego co sprzedają w marketach,
    oczywiście nowe galaxy, transformery czy nexusy nie mówiac o ipadzie który
    jest wzorem doskonałości jeśli chodzi o tablet.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 64. Data: 2014-03-07 10:02:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-07 08:36, Użytkownik Chris napisał:
> [...]
    > może twierdzić inaczej. PC nie lepszy do większości zadań ale czasami
    > nie warto według mnie stawiać kolosa skoro można to zastąpić czymś

    Dlaczego pomijasz równie ważne jak czytanie odpisywanie na maile
    i listy na grupach dyskusyjnych oraz różnych forach ?
    Dlaczego uważasz że samo czytania na 10 calowym ekraniku
    będzie równie wygodne co na 22 calowym ?
    Sugerujesz żeby czytać na tablecie a odpisywać za stacjonarnego ?

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2014-03-07 10:04:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-07 08:38, Użytkownik Chris napisał:
> [...]
    > marketach, oczywiście nowe galaxy, transformery czy nexusy nie mówiac o
    > ipadzie który jest wzorem doskonałości jeśli chodzi o tablet.

    To może czas do okulisty, przypisze okularki i wreszcie zobaczysz
    to co inni już widzą.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2014-03-07 10:11:00
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Dlaczego pomijasz równie ważne jak czytanie odpisywanie na maile
    > i listy na grupach dyskusyjnych oraz różnych forach ?

    A jakiś z tym problem ?? są czytniki na tablety.

    > Dlaczego uważasz że samo czytania na 10 calowym ekraniku
    > Sugerujesz żeby czytać na tablecie a odpisywać za stacjonarnego ?

    Przeciż dpo tabletu można podpiąć klawiaturę zarówno jako dock (są takie
    modele) jak i po BT więc ten argument odpada.

    > będzie równie wygodne co na 22 calowym ?

    Na 22" będzie wygodniej ale nie trzeba kupować samolotu żeby pojechać na
    wakację nad morze ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 67. Data: 2014-03-07 10:11:49
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > To może czas do okulisty, przypisze okularki i wreszcie zobaczysz
    > to co inni już widzą.

    Do okulisty się wybieram tu masz rację ale nie ma to nic ze zrozumienim tego
    co się pisze ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 68. Data: 2014-03-07 13:22:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-07 10:11, Chris pisze:

    > A jakiś z tym problem ?? są czytniki na tablety.

    > Przeciż dpo tabletu można podpiąć klawiaturę zarówno jako dock (są takie
    > modele) jak i po BT więc ten argument odpada.

    Wtedy to dopiero jest wygoda, gdzie leżymy na łóżku, jedną ręką trzymamy
    tablet, drugą klawiaturę i jednocześnie na niej piszemy.

    > Na 22" będzie wygodniej ale nie trzeba kupować samolotu żeby pojechać na
    > wakację nad morze ...

    Dlaczego więc z uporem maniaka używasz komputera zamiast tableta do
    pisania na grupach dyskusyjnych? Przecież dla Ciebie wygodniej na tablecie.

  • 69. Data: 2014-03-07 13:45:07
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    BQB nabazgrał(a):

    > Wtedy to dopiero jest wygoda, gdzie leżymy na łóżku, jedną ręką trzymamy
    > tablet, drugą klawiaturę i jednocześnie na niej piszemy.

    A weż PC do łóżka i odpisuj na maile ...

    > Dlaczego więc z uporem maniaka używasz komputera zamiast tableta do
    > pisania na grupach dyskusyjnych? Przecież dla Ciebie wygodniej na
    > tablecie.

    W domu używam tabletu do czytania maili czy przeglądania www bo wygodniej
    ... a PC/Laptopa używam do grania.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 70. Data: 2014-03-07 13:49:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-07 13:45, Chris pisze:

    > A weż PC do łóżka i odpisuj na maile ...

    Do łóżka to się w innych celach idzie :P

    > W domu używam tabletu do czytania maili czy przeglądania www bo
    > wygodniej ... a PC/Laptopa używam do grania.

    Chodzi konkretnie o grupy dyskusyjne (news), te na których piszemy,
    dlaczego do nich używasz komputera a nie tabletu?