  • Data: 2011-12-12 20:42:23
    Temat: Re: Co zamiast GV-RX16P256DE-RH (karta graficzna)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:d0860a28-0e8e-4bba-b793-980575a9257d@d10g2000vb
    k.googlegroups.com...
    > On 10 Gru, 22:25, "Irokez"
    > Ale to 300 zł. Z tego co widzę.

    Wybacz, nic nie napisałeś o cenie.
    Ja dużo nie gram ale wybrałem to (dałem 240zł) bo to taki bardzo fajny
    średniak. I wspomoże w transkodowaniu filmów HD a i pościgać w Dirt3 który
    dołączyli się da, kupiłem kierownicę i przy piwku i chipsach jest zajefajnie
    :)
    Ten radek X1600 swego czasu też fajny średniak był.

    --
    Irokez