  • 51. Data: 2018-07-02 12:32:57
    Temat: Re: Co za tepa dzida
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5b36fb96$0$598$65785112@news.neostrada.pl...

    > Hymm... To droga "S" może być jednojezdniowa?

    może i takie są np:
    S22 Elbląg-granica (jakiś przygraniczny kawałek tylko dwujezdniowy)
    S19 obwodnica Kocka na lubelszczyźnie

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 52. Data: 2018-07-02 12:52:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 30 Jun 2018 21:35:53 +0200, J.F.

    > Cos tam jednak napisali o takim, co zjechal do rowu.
    >
    > Moze zmyslili, moze pomylili sie przy ogladaniu filmu, moze pomylili
    > filmy, moze wyciagneli jakis z archiwum ... a moze niepotrzebnie sie
    > unosisz
    >
    > Tak czy inaczej - film nie uzasadnia tresci.

    Jakby napisali, w ogóle bez pokazywania jakiegokolwiek filmu, to też byś
    miał podobne rozterki? Opisali całą sytuację, w tym gościa co musiał do
    rowu zjechać aby uniknąć kolizji. Następnie pokazali film na potwierdzenie
    że darła pod prąd nie mając możliwości do wyprzedzania. Że akurat ona
    prawie zjechała do rowu nie wyklucza że innym razem, gdy nie było nagrania,
    ktoś inny wpadł do rowu. Poważnie trzeba tłumoczyć takie elementarne
    rzeczy? Niemniej już sobie przypomniałem czemu radzio siedzi w kiblu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2018-07-02 17:32:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 12:52, Myjk pisze:
> [...]
    > ktoś inny wpadł do rowu. Poważnie trzeba tłumoczyć takie elementarne
    > rzeczy? Niemniej już sobie przypomniałem czemu radzio siedzi w kiblu.

    No właśnie też muszę tak zrobić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 54. Data: 2018-07-02 17:35:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 12:13, Miroo pisze:

    > Panowie (chłopcy?), wymieńcie się może numerami telefonów lub adresami
    > e-mail, przenieście na messengera, albo niech jeden z Was pokaże, że
    > jest mądrzejszy i przerwie te prywatne bluzgi.
    Przepraszam, już go wrzucam do kibla, ale czuję się usprawiedliwiony
    bo to on zaczął.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2018-07-02 17:42:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >byś
    >miał podobne rozterki? Opisali całą sytuację, w tym gościa co musiał

    Wtedy nie - sytuacja w miare normalna (na szczescie rzadko widuje)

> [...]
    >że darła pod prąd nie mając możliwości do wyprzedzania. Że akurat ona
    >prawie zjechała do rowu nie wyklucza że innym razem, gdy nie było

    No nie wyklucza, wiec Radek niepotrzebnie sie unosi, ale film taki
    jaki jest, to tresci wcale nie uzasadnia :)

    J.

  • 56. Data: 2018-07-02 17:47:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Czyzby z tego pobocza wrocila na pas i kontynuowala
    >jazde/wyprzedzanie?
    >to raczej nie podlega dyskusji :-)

    Moglaby sie zastanowic ... ale moze sie do kosmetyczki spieszyla :-)

    >Początek tej sytuacji zarejestrowała kamera w pierwszym z samochodów
    >jadących w kolumnie.
    >czy jest nadzieja ze kiedykolwiek przeczytasz cokolwiek do konca ?

    A po co czytac, skoro pismakom nie wierze na włos, jeśli chodzi o
    szczegóły wszystko przekłamia.

    Jesli baba dała rade wrocic na pas ... to to juz byla kolejna kolumna
    :-)

    J.

  • 57. Data: 2018-07-02 21:05:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 2 Jul 2018 17:42:50 +0200, J.F.

    > No nie wyklucza, [...] ale film taki
    > jaki jest, to tresci wcale nie uzasadnia :)

    Ale skąd założenie że treść jest dodatkiem do filmu
    skoro jest zupełnie odwrotnie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 58. Data: 2018-07-02 22:10:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-02 o 12:22, Janusz pisze:

    > Mały ciul to ciulik, to taki chujek jak TY co się dopierdala nie do tego
    > co trzeba,

    Analfabeta funkcjonalny to taki kretynek który czytać teoretycznie
    potrafi ale nie potrafi tego wykorzystać, tak jak ty do linkowanego
    artykułu.

    > sam zacząłeś wycieczki osobiste, nie doczytałeś artykułu tylko zacząłeś
    > mnie wyzywać a inni Ci pokazali że film nie pokazuje wszystkiego co się
    > tam działo
    > na drodze.

    To co napisali nie ma potwierdzenia w tym co widzimy na filmie.
    A "wycieczki osobiste" to twoja reakcja na moja ocenę osoby redaktora
    który puścił taki artykuł i idioty który go zlinkował.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2018-07-02 22:12:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-02 o 17:35, Janusz pisze:

    > Przepraszam, już go wrzucam do kibla, ale czuję się usprawiedliwiony
    > bo to on zaczął.

    Nie ja to gówno wkleiłem, ciuliku.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2018-07-03 02:46:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Przepraszam, już go wrzucam do kibla, ale czuję się usprawiedliwiony
    > bo to on zaczął.

    Udzielam Ci rozgrzeszenia. Możesz odejść, ale nie grzesz więcej...