  • 31. Data: 2018-07-01 05:04:10
    Temat: Re: Co za tepa dzida
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-30 o 21:35, J.F. pisze:

    > Cos tam jednak napisali o takim, co zjechal do rowu.
    >
    > Moze zmyslili, moze pomylili sie przy ogladaniu filmu, moze pomylili
    > filmy, moze wyciagneli jakis z archiwum ... a moze niepotrzebnie sie
    > unosisz
    >
    > Tak czy inaczej - film nie uzasadnia tresci.
    >
    > Ciekawym tylko czym fimujacy jechal ... i czy troche zaspal, czy taki
    > twardy i doswiadczony w tych zabawach :-)

    Zwolnił, a że ma samochód do wymiany (teraz się raczej nie remontuje)
    to nie stawał. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2018-07-01 15:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 05:04:10 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Zwolnił, a że ma samochód do wymiany (teraz się raczej nie remontuje)
    > to nie stawał. :-)

    Zakladajac ze baba miala 100km/h, a on tez chyba nie oszczedzal
    ... to ciekaw jestem czym trzeba jechac, zeby pomyslec ze nie warto.

    Dogadali sie w kazdym badz razie swietnie - on lekko, baba w lewo
    (swoje) - IMO, to trzeba dlugo cwiczyc :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-07-01 15:47:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Czepiłem się dwu winnych autora i ciebie analfabeto że zlinkowałeś
    > taki gówniany materiał. następnym razem przeczytaj zanim to zrobisz.
    Spierdalaj.

  • 34. Data: 2018-07-01 15:49:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-30 o 19:29, RadoslawF pisze:

    > Nie uwierzy bo jest tym analfabetą który to podlinkował
    > na grupę zanim przeczytał i zrozumiał.
    Sam jesteś analfabetą, a teraz spierdaj na drzewo banany prostować.

  • 35. Data: 2018-07-01 16:07:02
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 30.06.2018 o 17:23, Shrek pisze:

    > A nie jest tak, że na odcinakch jednojezniowych to jest DK10 a nie S10?
    >
    > Shrek
    Jest oznaczenie S10, po paru kilometrach przechodzi w DK10,
    jeszcze stare ale oznaczenie takie samo:
    http://tnijurl.com/c4c8ccca2d9d/

    --
    --- xyz

  • 36. Data: 2018-07-01 17:05:27
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-30 o 18:29, Janusz pisze:

> [...]
    > z tego bez szwanku."
    >
    > Czego w tym zdaniu nie rozumiesz? analfabeto.
    >
    > "Jeden z kierowców ma uszkodzony samochód. Mężczyzna wiózł na
    > rehabilitacje chorą matkę, która wcześniej doznała zawału serca.
    > Zobaczył pędzącego na niego forda w ostatniej chwili i zjechał do rowu,"

    >  Sam przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem, to że tekst napisany jest
    > trochę chaotycznie
    > to nie moja wina, post dotyczył tej kobiety i jej sposobu rozumienia
    > pierwszeństwa na drodze, a ty się dopierdalasz do artykułu, autora się

    https://www.tvn24.pl/pomorze,42/elblag-wyjechala-na-
    czolowke,849815.html

    "Początek tej sytuacji zarejestrowała kamera w pierwszym z samochodów
    jadących w kolumnie. Widać moment rozpoczęcia wyprzedzania. Nie
    zarejestrowano natomiast następnych faz zdarzenia. Znamy je z ustaleń
    policji i relacji świadków."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2018-07-01 17:43:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 17:05:27 +0200, Kviat napisał(a):

> [...]
    > jadących w kolumnie. Widać moment rozpoczęcia wyprzedzania. Nie
    > zarejestrowano natomiast następnych faz zdarzenia. Znamy je z ustaleń

    I to jest to, co widac na filmie ?

    Czyzby z tego pobocza wrocila na pas i kontynuowala
    jazde/wyprzedzanie?

    J.

  • 38. Data: 2018-07-01 17:57:52
    Temat: Co za tepa dzida
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W dzienniku powiedzieli za juz nie ma prawa jazdy. Mandatu nie dostala bo to co
    zrobila nie kwalifikowalo sie do mandatu i sprawa trafila wyzej niz policja.

  • 39. Data: 2018-07-01 19:48:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-01 o 15:47, Janusz pisze:

    > Spierdalaj.

    To sobie trzeba było powiedzieć zanim podlinkowałeś ten gówniany materiał.
    A teraz już jesteś znany jako analfabeta funkcjonalny.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2018-07-01 19:53:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-01 o 15:12, J.F. pisze:

    > Zakladajac ze baba miala 100km/h, a on tez chyba nie oszczedzal
    > ... to ciekaw jestem czym trzeba jechac, zeby pomyslec ze nie warto.

    Tyle to mogła mieć w czasie wyprzedzania.
    Jak zobaczyła co jej grozi zdjęła nogę z gazu i położyła na hamulec.
    Skoro to nie ona na tym poboczu sobie zawieszenie zniszczyła to
    widać ze zdążyła wyhamować.

    > Dogadali sie w kazdym badz razie swietnie - on lekko, baba w lewo
    > (swoje) - IMO, to trzeba dlugo cwiczyc :-)

    Czasami tak wychodzi samo.
    Cieszę się że to nie ja tam jechałem.