  • 11. Data: 2018-06-30 10:21:01
    Temat: Re: Co za tepa dzida
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Może.

    Może, ale ten film nie został nakręcony na drodze S.

    MJ

  • 12. Data: 2018-06-30 11:24:05
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 30.06.2018 o 10:18, Shrek pisze:
    > No tak wygląda, że to DK7 a nie S7. Tym niemniej teoretycznie istniejhą
    > jednojezdniowe Ski. Albo mogą istnieć - nie wiem czy w praktyce istnieją.

    Jeszcze w ubiegłym stuleciu obwodnica Kielc taka była. Ale nie było
    chyba oznaczenia S, tylko znak "droga ekspresowa".

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 13. Data: 2018-06-30 13:05:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2018 21:04:27 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > "58-latka jechała pod prąd. Tylko dzięki szybkim reakcjom innych
    > kierowców nie doszło do karambolu."
    >
    > Przełamałem się i dotrwałem do filmiku a nawet go obejrzałem.
    > Nie inni kierowcy jej zjeżdżali tylko baba musiała spierniczać
    > na nie swoje pobocze.

    Ktos twardy byl. A baba widac doswiadczona - nie kazdy tak sp * :-)

    > Nie umniejsza to wprawdzie jej winy ale robi idiotów z dziennikarzy
    > którzy te brednie napisali oraz analfabetę z tego które te kłamstwa
    > podlinkował uznając za prawdę.

    Ale ponoc byly jeszcze inne :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-06-30 13:08:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-06-30 10:18, Shrek wrote:

    > No tak wygląda, że to DK7 a nie S7. Tym niemniej teoretycznie istniejhą
    > jednojezdniowe Ski. Albo mogą istnieć - nie wiem czy w praktyce istnieją.
    >
    > Shrek

    Tylko na Słowacji takie widziałem, IMHO bez sensu - tylko 10 km/h
    szybciej, a z bezpieczeństwem praktycznie tak że kiepsko, jak na każdej
    drodze jednojezdniowej.

  • 15. Data: 2018-06-30 13:13:22
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 30-06-2018 o 05:40, z pisze:

    > Hymm... To droga "S" może być jednojezdniowa?

    Może. Kawałek starej siódemki był drogą "S" jednojezdniową.

    yabba

  • 16. Data: 2018-06-30 13:45:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2018 o 13:08, Uncle Pete pisze:

    > Tylko na Słowacji takie widziałem, IMHO bez sensu - tylko 10 km/h
    > szybciej, a z bezpieczeństwem praktycznie tak że kiepsko, jak na każdej
    > drodze jednojezdniowej.

    Ale na Słowacji nie obowiązują nasze ograniczenia:P

    Shrek

  • 17. Data: 2018-06-30 14:00:28
    Od: xyz <x...@i...pl>

    > No tak wygląda, że to DK7 a nie S7. Tym niemniej teoretycznie istniejhą
    > jednojezdniowe Ski. Albo mogą istnieć - nie wiem czy w praktyce istnieją.
    >
    > Shrek
    S10 Toruń - Bydgoszcz jest właśnie jedno jezdniowa, ale przygotowana na
    budowę drugiej nitki.

    --
    --- xyz

  • 18. Data: 2018-06-30 14:02:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 21:22, Janusz pisze:

    > Jakbyś dokładnie przeczytał to "uciekła" tylko przed nagrywającym,
    > ktoś inny wylądował z jej powodu w rowie, analfabeto.

    Przeczytałem dokładnie, dokładnie obejrzałem też film.
    Skoro babka spierdzieliła przed czołem kolumny na pobocze
    to nie widzę potrzeby uciekania przed nią na to samo pobocze którym
    jechała. Więc następnym razem analfabeto sprawdź co linkujesz.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-06-30 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Linkuj do woli póki jeszcze możesz

    Prawda ze ciekawie sie zapowiada....?
    Nowe acta i cisza...:)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 20. Data: 2018-06-30 17:23:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2018 o 14:00, xyz pisze:

    > S10 Toruń - Bydgoszcz jest właśnie jedno jezdniowa, ale przygotowana na
    > budowę drugiej nitki.

    A nie jest tak, że na odcinakch jednojezniowych to jest DK10 a nie S10?

    Shrek