  • Data: 2004-03-04 07:58:44
    Temat: Re: Co z tym problemem zrobić ?
    Od: mlopaci <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > odpisałem że nie ma żadnego prawa które mi pozwala kasować cudze rzeczy
    > bez nakazu prokuratury, żeby podali konkrety, pisali maile zgodnie z
    > normami (tekst) i że w razie czego udostępnie personalia osoby która to
    > robi jak mi podadzą dokładnie adres.

    Jeśli podasz im dane osoby prywatnej to naruszysz ustawę o ochronie
    danych osobowych. Takie dane możesz udostępnić tylko organom ścigania.
    Dodatkowo możesz ich poprosić o podanie podstawy do reprezentowania na
    terytorium Polski właściciela praw autorskich do tego filmu - moim
    zdaniem w rozumieniu polskiego prawa takie listy może wysłać tylko
    właściciel filmu, jego pełnomocnik lub organizacja zbiorowego
    zarządzania np. ZAIKS.