  • 11. Data: 2013-11-25 00:12:35
    Temat: Re: Co z tą anonimowością? [NET]
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-24 22:34, Użytkownik (c)RaSz napisał:

    > Ciut kłopotliwe. Ale można umieścić jakąś maskotkę na nitce. Jak kamerka
    > jest potrzebna, to maskotkę przerzucasz do tyłu, a jak chcesz zakryć, to
    > jeden ruch ręki, i już oczko ślepe... A dlaczego _maskotka_ ?
    > Coby się wścibscy odchrzanili.

    Też kłopotliwe.
    Mam kamerkę z klapką/wyłącznikiem zasłaniającym obiektyw.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-11-26 00:24:06
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...

    > Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.

    Nie wystarczy,

    trzeba zakleic czarna tasma izolacyjna

  • 13. Data: 2013-12-05 09:31:07
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    t...

    > Nie wystarczy,
    >
    > trzeba zakleic czarna tasma izolacyjna

    Czemu zaraz czarną? Jesteś rasistą?
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 14. Data: 2013-12-05 16:07:56
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mrzafka" napisał w
    : Użytkownik "Mr. Misio" napisał w

    : news:l70m6k$70e$2@node2.news.atman.pl...
    : > Użytkownik qwerty napisał:
    : >>
    : >> Wystarczy wyłączyć kamerę w menadżerze urządzeń.
    : >
    : > Nie wystarczy,
    : >
    : > trzeba zakleic czarna tasma izolacyjna
    : >
    : >
    :
    : Czemu zaraz czarną? Jesteś rasistą?
    : --

    A poza tym - czarna taśma i tak nie wystarczy. Agenci z Krainy Deszczowców
    się wycwanili, i wtykają upatrzonym ofiarom kamerki rentgenowskie. Tak czy
    siak - masz przechlapane ;)

  • 15. Data: 2013-12-05 17:55:40
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Mrzafka napisał:
    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    t...

    > Czemu zaraz czarną? Jesteś rasistą?

    Nie, ale mam czarnego laptopa ;)

    (a nawet: a nawet mam jednego czarnego ;))