-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Co wybrac Suzuki DR czy Transalp
Date: Sun, 14 Jun 2009 01:20:23 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <h11c7n$ss3$1@news.onet.pl>
References: <b...@x...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: e0-r2-ty.netblok.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1244935223 29571 217.8.188.161 (13 Jun 2009 23:20:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Jun 2009 23:20:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b1pre)
Gecko/20081006 Shredder/3.0a3
In-Reply-To: <b...@x...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:602140
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2009-06-13 18:47, Domin pisze:
> Witam
> Rozstałem się z swoim poprzednim sprzętem i szukam jakiegoś
> przyjemnego enduro. Po wstępnej analizie możliwości moich finansowych
> oraz bieżącej oferty sprzedających moją największą uwagę przykuły
> sprzęty: Suzuki DR 650 rok 1993 lub Honda Transalp rok 1987.
Najpierw napisz do czego ma Ci służyć ten motocykl. Wbrew pozorom to
dosyć różne motocykle.
Mam DR650. Kupiłem go, aby: jeździć po mieście, kręcić się wokół komina,
pojechać do lasu, na asfalt, szuter, leśne dukty i plaże, na dojazd w
góry - ok. 50-80 km asfaltem, by robić dzienne trasy do 250km z
przyjemnością, by mieć dynamiczny, zwinny motocykl, który pozwoli na
jazdę codzienną i weekendowe wypady - prosty, trwały, niezawodny.
Sprawdził się w 100% i nie zamieniam go na nic innego. Nie boję się
zjechać z asfaltu jak trzeba, nie straszne są schody. Jak się zaprę
dojadę 600km nad morze w ciągu jednego dnia:) - ale nie będę tego
testował z pasażerem - a Transalpem mógłbym próbować.
Uwielbiam sposób oddawania mocy tego silnika, ale wielu osobom on nie
odpowiada - trzeba sprawdzić osobiście.
W trudniejszym terenie może przeszkadzać Ci masa i długie przełożenie
pierwszego biegu... no ale Transalp ma tej masy jeszcze więcej.
Trwałość tego silnika pewnie mniejsza niż Transalpa, ale jego
konstrukcja prostsza i ew. naprawa tańsza.
Czekam na dalsze posty...
--
Bet
DR650'92
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.09 07:56 Domin
- 14.06.09 09:10 Kuczu
- 14.06.09 10:45 Domin
- 14.06.09 13:25 Kuczu
- 14.06.09 22:30 MichalS
- 15.06.09 09:15 Kamil Nowak 'Amil
- 15.06.09 10:25 Domin
- 15.06.09 10:30 Kuczu
- 15.06.09 10:30 Kamil Nowak 'Amil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=