    From: konradskce <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co wybrac Suzuki DR czy Transalp
    Date: Sat, 13 Jun 2009 12:33:20 -0700 (PDT)

    Witam,

    Tak sie składa że w garażu kolegów od wspólnych wypadów na moto jest
    zarówno DR jak i Transalp.
    Miałem okazje pojeździć każdym z nich i oto moje (subiektywne)
    wrażenia:
    DR650: pozwoli na więcej zabawy w lekkim terenie i dojedzie po dołkach
    dalej niż Transalp; jeżeli będziesz jeździł z pasażerem zapomnij o
    dalszych przebiegach (trasa Skierniewice - Częstochowa czyli ok 300 km
    w obie strony i mieliśmy dość); specyfika pracy singielka którą albo
    sie lubi albo nie (m.in. wyraźnie wyczuwalne drgania);
    Transalp: zdecydowanie wygodniejsza kanapa i pozycja na moto zarówno
    dla kierowcy jak i pasażerki; wygodniejszy na trasie (lepiej "czuje"
    asfalt niż DR); po zaopatrzeniu w 3 kufry dobrze znosi sporą porcję
    bagażu; silnik pracuje miękko bez dziwnych odgłosów tak
    charakterystycznych dla DR i pokona zdecydowanie więcej kkm;

    Poza tym trzeba konkretnie rozważyć każdy egzemplarz - wiemy wszyscy
    jak jest z używkami w PL ... ja wybrałbym Transalpa. Kolega od DR już
    odkłada do skarbonki w kształcie motocykla na ... Transalpa.

    PS. To mója pierwsza wypowiedź na pl.rec.motocykle. Wybaczcie jeżeli
    coś nie tak ...

    konradskce