  • 141. Data: 2010-01-11 00:20:00
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 23:43:44 +0100, osobnik zwany Moon
    wystukał:

    grupy Ci się popieprzyły donosicielu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 142. Data: 2010-01-11 02:16:08
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    > Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 23:43:44 +0100, osobnik zwany Moon
    > wystukał:

    > grupy Ci się popieprzyły donosicielu.

    a ty masz chociaż auto, czy tylko guza na mózgu, płaszczycowy rowolizie?

    moon

  • 143. Data: 2010-01-11 11:27:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 02:16:08 +0100, osobnik zwany Moon
    wystukał:

    > a ty masz chociaż auto, czy tylko guza na mózgu, płaszczycowy rowolizie?

    w przeciwieństwie do Ciebie tak i to nie jedno

  • 144. Data: 2010-01-11 19:58:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 23:43:44 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > jazdę, ale do prokuratora, to będziesz miał ty, nie myśl, że ci się uda,
    > jemiole.
    > jeszcze ci stalking dorzucę, ty durny kmiocie.

    A dorzuć Pan, co Pan chcesz. Łatwiej będzie prokuratorowi spuścić Pana do
    kibelka.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 145. Data: 2010-01-11 21:57:04
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    masti wrote:

    > w przeciwieństwie do Ciebie tak i to nie jedno

    to pisz na temat, gumofilcu

    moon

  • 146. Data: 2010-01-11 23:48:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:57:04 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > to pisz na temat, gumofilcu

    Znów Pan pokazuje, jak inteligentną osobą jest prezes spółki
    consultingowej, który, jak sam twierdzi, zapierdala od rana do nocy, bo
    jego współpracownicy są nic niewiedzącymi głupkami, a on sam analizuje
    dane.

    I dlatego też nie należy kupować Vectry, auta z upadającego amerykańskiego
    GM, który to koncern nie potrafi wyprodukować samochodu, a do tego jeździć
    takim, to obciach.

  • 147. Data: 2010-01-12 00:11:52
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    > consultingowej, który, jak sam twierdzi, zapierdala od rana do nocy,
    > bo jego współpracownicy są nic niewiedzącymi głupkami, a on sam

    moi pracownicy są świetni, a ty jak zwykle kłamiesz.
    moi pracownicy zarabiają dziennie tyle, ile ty w tydzień.
    Adam Płaszczyca, zam. przy ulicy na Szaniec w Krakowie to patologiczny
    kłamca, oszczerca i chorobliwy psychopata.
    To stalker i osoba, którą wkrótce powitają koledzy w areszcie gromkim
    "hurra, dziewczyny przysłali".

    > I dlatego też nie należy kupować Vectry, auta z upadającego
    > amerykańskiego GM, który to koncern nie potrafi wyprodukować
    > samochodu, a do tego jeździć takim, to obciach.

    o to się nie musisz martwić, ciebie i tak nie stać, pandziarzu.

    moon

  • 148. Data: 2010-01-12 00:40:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Jan 2010 00:11:52 +0100, osobnik zwany Moon
    wystukał:

    > moi pracownicy są świetni, a ty jak zwykle kłamiesz. moi pracownicy
    > zarabiają dziennie tyle, ile ty w tydzień.

    idź sobie do swoich klakierów na alt, bo tu się tylko ośmieszasz po raz
    kolejny

  • 149. Data: 2010-01-12 09:30:11
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 12 Jan 2010 00:11:52 +0100, osobnik zwany Moon
    > wystukał:

    > idź sobie do swoich klakierów na alt, bo tu się tylko ośmieszasz po
    > raz kolejny

    a to jest grupa pana płaszczycy?
    to wpsółczuje głęboko.

    moon

  • 150. Data: 2010-01-12 21:41:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 00:11:52 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > moi pracownicy są świetni, a ty jak zwykle kłamiesz.

    Ależ oczywiście, że sa świetni - dla Pana. Tani, nie podskakuja, robią co
    im się każe.
    Sam Pan o tym pisał, że oni nie nadają się do analizy, oni tylko zbierają
    dane.

    > moi pracownicy zarabiają dziennie tyle, ile ty w tydzień.

    Tyle, że pracują raz na miesiąc :D

    > Adam Płaszczyca, zam. przy ulicy na Szaniec w Krakowie to patologiczny
    > kłamca, oszczerca i chorobliwy psychopata.

    Znów Pan kłamie, Panie Prezesie.

    > o to się nie musisz martwić, ciebie i tak nie stać, pandziarzu.

    LOL. Znów Panu Zarzecki nieaktualne informacje przekazał.