  • Data: 2010-01-04 14:07:19
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-01-04 08:30, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

    > pewnie, tylko ile na rynku jest sioników turbobenzynowych?

    Trochę jest, a w związku z modą na downsizing będzie ich coraz więcej.

    > I czy vectra i mondeo mozesz sobie takie kupic?

    Nie wiem jak Mondeo, ale Vectrę i owszem i to z bodaj dwoma różnymi
    silnikami - 2.0T i 2.8T V6

    > No i co z kosztami użytkowania turbodiesla i turbobenzyny?

    Nie słyszałem o kłopotach z wtryskiwaczami w turbo benzynie ;)

    > Ja tam, do normalnej jazdy, wole turbodiesla... i to mocnozdecydowanie.

    Ja mam zdanie podzielone :) - w trasie owszem, w mieście nie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l