  • 11. Data: 2011-09-24 07:25:53
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:6...@4...co
    m,
    Maciej Bojko <m...@g...com> nastukał:

    > Telewizor 3D? Po co? Obejrzysz "Avatara", obejrzysz drugi raz
    > "Avatara", i to by było na tyle.

    teraz większośc tv robi 3d z 2d. widziałem na IFA właśnie telewizory
    samsugna które z tym radziły sobie bardzo dobrze, były dwa telewizory koło
    siebie, oba odbierały obraz z satelity i pierwszy wyświetlał w 2d a drugi po
    przerobieniu na 3d. po założeniu okularóww było naprawde miło 3d oglądać,
    obraz był naprawde przestrzenny, do czasu obrócenia głowy o 90 stopni :)

    --
    VSS

  • 12. Data: 2011-09-24 07:26:23
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5j2fe$834$...@n...onet.pl,
    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> nastukał:

    > A są produkowane jakieś bez uchwytów? :-P

    maybach i bentley :)

    --
    VSS

  • 13. Data: 2011-09-24 15:26:02
    Od: Padre <P...@n...net>

    > czepiam się, bo nie lubie oglądac tv w pozycji na bacznośc, nie raz sie
    > poloże na boku albo w jakies innej dziwnej pozycji. i chciałbym obraz 3d
    > cały czas widzieć.

    No to musisz jeszcze trochę poczekać, na razie nikt jeszcze tego nie
    wynalazł...

  • 14. Data: 2011-09-24 15:45:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > No to musisz jeszcze trochę poczekać, na razie nikt jeszcze tego nie
    > wynalazł...

    Jak to nie, skoro pokazywali już tv 3d w ogóle bez okularów.

  • 15. Data: 2011-09-24 17:01:34
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5ksqc$muo$...@n...onet.pl,
    Padre <P...@n...net> nastukał:

    > No to musisz jeszcze trochę poczekać, na razie nikt jeszcze tego nie
    > wynalazł...

    jestes kilka lat do tyłu

    --
    VSS

  • 16. Data: 2011-09-25 00:13:05
    Od: Padre <P...@n...net>

    > jestes kilka lat do tyłu

    Wróć do szkoły i się nie pogrążaj...

  • 17. Data: 2011-09-25 00:18:06
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Jak to nie, skoro pokazywali już tv 3d w ogóle bez okularów.

    A co mają do tego okulary, na boku to można sobie najwyżej hologram
    obejrzeć a póki co kamery 3D maja obiektywy rozsunięte w poziomie.

  • 18. Data: 2011-09-25 13:03:45
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 24 Sep 2011 09:25:53 +0200, "VSS" <v...@o...pl> wrote:

    >teraz większośc tv robi 3d z 2d.

    Dowcip polega na tym, że nawet w produkcjach kręconych jako 3D,
    to 3D jest jak kwiatek do kożucha.

    --
    Maciej Bójko

  • 19. Data: 2011-09-25 16:05:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    VSS wrote:
> [...]
    >
    > czepiam się, bo nie lubie oglądac tv w pozycji na bacznośc, nie raz
    > sie poloże na boku albo w jakies innej dziwnej pozycji. i chciałbym

    ale leżąc na boku nie da sie widzieć prawidłowego obrazu 3D chyba że masz
    ekrany zamontowane przed oczami...

  • 20. Data: 2011-09-25 17:09:01
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5njgq$n1a$...@n...onet.pl,
    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> nastukał:

    > ale leżąc na boku nie da sie widzieć prawidłowego obrazu 3D chyba że
    > masz ekrany zamontowane przed oczami...

    da się, popatrz na aktywny system panasonica, możesz obrócic się o 360
    stopni i cały czas masz obarz 3d

    --
    VSS