    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    Date: Thu, 24 Jan 2013 14:10:34 +0100

    Dnia 2013-01-24 13:29, Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Czyli Wave nie jest smartfonem?
    > A Nokia 900?
    > I wychodzi, że Blackberry 10 w momencie premiery za tydzień też nie będzie
    > smartfonem?

    Poprzednie modele BB są smartfonami, jeśli wprowadzają w nowym
    modelu oferują nowy system niekompatybilny pod względem programowym
    z poprzednim potraktował bym ten system ja Windows8 na ARMy.
    Czyli przyjął że będą na to pisane aplikacje i uznał za smartofon.
    Nokia 900 ma linuxa czyli są lub będą na to aplikacje firm
    trzecich. Samsung Wave podobnie jak poprzednio wymieniany Samsung
    Monte się nie łapie, no chyba że coś źle doczytałem o ich systemach.