  • Data: 2004-04-08 08:36:16
    Temat: Re: Co trace przenoszac domene NASK da "partnera" NASK?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@n...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Tym niemniej jeśli np. udzielam komuś pe?nomocnictwa
    > dla mojego konta w banku to ów umocowany mo?e sobie
    > spokojnie iś? do okienka i wyp?aci? pieniądze.
    > Nie spotka?em jeszcze nikogo kto takie pe?nomocnictwa
    > wydawa?by na lewo i prawo przypadkowym osobom ;-)

    Nie wierze ze nie spotkales sie / nie slyszales z poleceniem zaplaty - zgody do
    regularnego obciazania wlasnego rachunku tytulem np. abonamentu za komorke, czy
    innych - przeciez tutaj tez teoretycznie operator moglby Cie wycyckac do dna, a
    jakos nie slyszy sie o tego typu akcjach :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl