  • Data: 2014-05-03 09:56:50
    Temat: Re: Co to za przepis?
    Od: MarcinJM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-03 09:53, MarcinJM pisze:

    > Co znaczy "nie przyjmuja"?. Zanosisz zawiadomienie, dostajesz pieczatke,
    > ze wplynelo i reszte masz w dupie.
    > Urzad nie moze nie przyjac pisma.

    To z autopsji, tez trafilem na takiego madrale. "Samochod musi posiadac
    przeglad", ja mu na to: "owszem, przed wjechaniem na droge publiczna,
    prosze, tu jest zawiadomienie o nabyciu, reszte mam gdzies".
    Co z tym kwitem zrobili pojecia nie mam. Auto mam "zawiadomione",
    nieprzerejstrowane.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"