-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer01.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 23 Apr 2014 14:58:40 +0200
From: Dawid <x...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co to za opony KUMHO ECOWING?
References: <lj6cm4$3v9$1@news.task.gda.pl>
<5356c1b8$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
<lj6gl1$9id$1@news.task.gda.pl>
<5356de81$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<id2xrrmy8n15$.1xmvv0ua4mhji$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <id2xrrmy8n15$.1xmvv0ua4mhji$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 24
Message-ID: <5357b900$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.104.54
X-Trace: 1398257920 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2234 83.26.104.54:49350
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1948
X-Received-Body-CRC: 2484491887
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531034
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-23 12:06, huri_khan pisze:
> Dnia Tue, 22 Apr 2014 23:26:18 +0200, Jawi napisał(a):
>
>> To koreańskie opony, kiedyś zakładane firmowo do daewoo - ogólnie
>> masakra. Na mokrym były nie do użytku.
>
> Ja mam KUMHO KH17 (bez eco) założone w fabryce. Następnymi które kupię
> także będą KUMHO. Miałem ContiPremium Contact2 i obecnie nie widzę róznicy
> dla której miałbym przepłacać. Opona dobrze trzyma się w zakrętach zarówno
> na suchym jak i na mokrym. No i obecnie użytkuję już 4 sezon a Conti po
> dwóch były do wywalenia.
>
Racja.
W jednym wozie mam polskie PRESTO, kupione na szybko.
Super opony i następne znów takie kupię i koniec z przepłacaniem
za kryzysowe micheliny, conti, fuldy i inne gówno, które nie są już
takie jak te z przed lat.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.14 15:11 J.F
- 23.04.14 15:16 J.F
- 23.04.14 15:22 MichaelData(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800