    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co to za numer, którego nie ma?
    <51d0ac81$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <51d20794$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1pet5lvz2btc$.1k9d9ix37ampa.dlg@40tude.net>
    Date: 06 Jul 2013 16:52:00 GMT

    Pan J.F. napisał:

    > Nadal mozna zrobic.
    > Czy prawo pozwala to zrobic ze zwyklymi numerami to nie wiem

    Moja wątpliwość dotyczyła technicznej, nie prawnej strony zagadnienia.
    Kiedyś taryfikacja przywiązana była do druta, dzisiaj jest do numeru.

    > - chyba tak, bo troche zgloszonych do rejestru jest.

    Czy chodzi o ten rejestr http://www.uke.gov.pl/tablice/xml/PRM.xml.zip ?

    W nim CZN nie występują. Jeśli jakiś ma 9 cyfr, to zaczyna się od 70.

    > Najwiecej problemow z innymi operatorami, ktorych sie namnozylo.
    > Trzeba z nimi skomplikowane umowy podpisywac, uzgadniac, bo inaczej
    > zadzwoni ktos z zewnatrz i nie zaplaci.

    Patrząc na przypadek Playa (i innych), to chyba sobie odpuścili. Można
    dzwonić na ich infolinię z zewnątrz i nie zapłacić.

    Jarek

    --
    Tam gdy z radia płynął walczyk wykorzystał Portugalczyk
    mnie ze szczętem. -- Kto? -- Vincento Osculati